Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreams208 US$
Priceline208 US$
FindHotel231 US$
Trip.com231 US$
Agoda.com208 US$
Beoordeeld op 25 augustus 2020 via mobiele applicatie

Dit is een gemiddeld hotel
Schone maar erg gedateerde kamers
Vanwege de Corona zeer strenge maatregelen
Hele hotel met mondkapjes en bij t buffet zelfs handschoenen
Weinig binding met t personeel
Wel unieke locatie om zomers hiervandaan te wandelen en uitstapjes te maken
Ontbijt is prima maar t avondeten in halfpension is niet geweldig vind ik maar kan voor t geld ook niet zoveel verwachten

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 23 januari 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel met nette kamers. Hotel is schoon en heeft een prachtige ligging. Eten is goed en buffet is zeker aan te raden. Enige minpunt is met gym. Mooie grote ruimte maar weinig materiaal. Tevens ontvang je een parkeerkaart voor een straal van 5 km.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 augustus 2017

Groot, maar toch gezellig hotel. Heel lekker eten (afwisselend buffetvorm of 5-gangenmenu). Uitgebreid ontbijtbuffet. Goeie ligging nabij dorpskern (wandelafstand). Veel bezienswaardigheden in de omgeving (kasteel Neuschwanstein, Linderhof, enz.)

Kamertip: Kamers aan de achterzijde zijn rustiger. De voorzijde biedt dan wel uitzicht op rivier/dorp/bergen
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 7 maart 2017

Het hotel ligt mooi aan de rand van het centrum. Je wandelt binnen enkele minuten midden in Oberammergau. Goede kamers, goede hygiene. Eten is goed, maar er worden doorsnee gerechten geserveerd.
Het wellness gedeelte is verdeeld in een zwembad met achter een deur een sauna, stoombad gedeelte dat alleen toegankelijk is voor 14+. Sauna en Stoombad zijn mooi. Ook hier is er echter geen goede/mooie rustruimte. Iets wat je vaak ziet. Ook is niet duidelijk of de Wellness met badkleding gebruikt mag worden. Dus zie je naakt en badkleding door elkaar. Wat voor mij als saunaganger een gruwel is.
In de omgeving zijn mooie wandelingen te maken. Veel bezienswaardigheden.
Goede prijskwaliteitverhouding

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 12 maart 2016

Comfortabel hotel met ruime kamers, goed ingerichte kamers. Hotel beschikt over een Spa en een klein zwembad. Massages zijn mogelijk. Het hotel is een goed start punt voor mooie wandelingen. Halfpension is aan te raden. Kwaliteit en portionering is prima. De prijs van het menu (€ 15,00) is laag. Zeker doen

Datum van verblijf: maart 2016