“Lekker gegeten in fijne omgeving”
Beoordeling van Jack's 1598

Jack's 1598
Geclassificeerd als nr. 171 van 258 Restaurants in Ulm
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen toevallig terecht in dit pas geopende restaurant. Vlakbij de Dom, maar wat apart van de restaurant- kluwen daar. Een historisch pand, nieuw en stijlvol ingericht.
Op de kaart staan enkele zeer prijzige vleesgerechten, maar de meeste gerechten zijn goed betaalbaar.
Vriendelijke bediening. Een wijnkaart ontbreekt, maar in ruil daarvoor kun je aangeven wat voor wijn je wilt drijnken en dan proeven. Leuk!
Over het eten zelf niets dan lof. Wij aten bruscetta's vooraf, een burger en kipvleugeltjes en -pootjes als hoofdgerecht. Zwitserse aardappeltjes erbij en een heerlijke salade.
Wij gunnen dit nieuwe steakhouse en de aardige mensen die er werken een goede toekomst. Het is zeker een heel goed alternatief voor wanneer je even uitgekeken bent op de Duitse kaart maar niet op de Italiaan wenst terug te vallen....

3 weken geleden beoordeeld

18 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

15 augustus 2020 beoordeeld

11 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Jack's 1598 bekeken, bekeken ook

In Jack's 1598 geweest? Deel je ervaringen!