Beoordeeld op 17 september 2018

Dit hotel straalt klasse uit en dat biedt het dan ook.
Kamers zijn royaal en met smaak ingericht, aan vrijwel alle details is gedacht.
In de lobby is een aangename bar, met een prima assortiment. Het ontbijt is erg luxe met een zeer ruime keus.

Datum van verblijf: augustus 2018
Graf_Zeppelin, Manager van Steigenberger Graf Zeppelin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2018

Dear esteemed Guest,
Thank you very much for your positive feedback and the excellent evaluation of our Steigenberger Graf Zeppelin. It was a pleasure to welcome you at our hotel. We hope that you were able to enjoy your time and everything has been fine during your stay. We are looking forward to welcoming you back soon at our Steigenberger Graf Zeppelin.
With kind regards,
Bernd A. Zängle
General Manager

Beoordeeld op 7 mei 2017 via mobiele applicatie

In het kader van ons jaarlijkse bezoek aan het Stuttgarter fruhlingsfest hier verbleven. Ruime comfortabele kamers, vriendelijk personeel.
Nadeel dit jaar vond ik dat het niet meer toegestaan was om alcoholische dranken bij het zwembad te drinken.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 10 december 2016

We hadden via Booking gevraagd om tussen 12 en 13 in te kunnen checken. Ten we om 12.15 aankwamen was de enige opmerking dat dit niet gegarandeerd kon worden maar dat we gebeld zouden worden als we op de kamer konden. We hebben gewacht tot 15.00 uur. men vertelde dat we er nog niet in konden. uiteindelijk om 15.30 konden we inchecken. Er wordt absoluut niet met de klant meegedacht. We werden gewoon geschoffeerd door een blonde dame. Het leek wel of ze een hekel aan ons had. Uiteindelijk werd er ook nog meer dan € 300,- teveel op de rekening gezet. Ik verblijf tientallen keren per jaar in een vijf sterren hotel maar nog nooit zo slecht en onbeschoft door het personeel bejegend. Voor mij nooit een Steigenberger meer.

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 december 2016 via mobiele applicatie

Voor ons bezoek aan de Stuttgarter kerstmarkt boekten wij in dit hotel een superior kamer. Vanaf de luchthaven zijn wij met de taxi naar hotel Zeppelin gegaan, dat zeer centraal gelegen is in het centrum van Stuttgart. De U Bahn, S Bahn en Hauptbahnhof liggen binnen 5 minuten lopen van het hotel. Op 5 minuten loopafstand begint ook de grootste winkelstraat van Stuttgart. De ontvangst in het hotel was zeer gastvrij en vriendelijk. Wij werden netjes naar onze kamer begeleid die goed was uitgerust met een bureau, een zitje met 2 fauteuils een minibar en badkamer met ruime douche. Op de 5e verdieping is een Spa met een heerlijk zwembad aanwezig. Het hotel heeft naast de drie restaurants, waarvan 1 met Michelin ster, een gezellige lounge met bar en een Davidoff rokers lounge. Er is een parkeergarage aanwezig. Het personeel van het hotel was zeer behulpzaam en vriendelijk. Wij kijken terug op een fijn verblijf in Zeppelin en willen iedereen bedanken voor de gezelligheid die wij hebben mogen ervaren.
Voor een verblijf in Stuttgart is dit hotel een aanrader. Van harte aanbevolen.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 29 september 2016

super vriendelijk personeel en een zeer uitgebreid goed ontbijt buffet. zeker de moeite waard. midden in het stadscentrum bij het centraal station. kamers zijn geluiddicht. hier krijg je echt waar voor je geld

Datum van verblijf: september 2016
Graf_Zeppelin, Manager van Steigenberger Graf Zeppelin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2016

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw uitstekende feedback en de uitstekende beoordeling van ons hotel.

We zijn erg blij dat u in staat om comfortabel in onze Steigenberger Graf Zeppelin voelen waren en hebben u in het bijzonder als onze centrale ligging en onze uitgebreide ontbijtbuffet. Bovendien, wij danken u voor het compliment aan onze medewerkers, die we willen verwijzen naar het hele team.

Wij hopen ook u van harte welkom op uw volgende bezoek aan Stuttgart weer van harte welkom in ons huis.

Met vriendelijke groet

Spiridon Sarantopoulos