3 overnachtingen in Mercure Hotel Mannheim.
Ik denk dat communicatie niet hun sterkste punt is of dat ze vergeten zijn hoe een hotel werkt.
Na een vriendelijke ontvangst, waarbij ons verteld werd dat het restaurant dicht is, kwamen we op onze kamer, die maar voor 1 persoon opgemaakt was. Dus op naar de receptie, die voor dekbed, kussens en handdoeken zorgde.
Dag 2.
Bij terugkomst in het hotel, bleek de kamer niet schoongemaakt. Kan gebeuren. Helaas bleek het geen foutje maar beleid om iedere 2e dag schoon te maken, waarover niet gecommuniceerd was. Dus we haalden zelf schone handdoeken bij de receptie.
Dag 3.
begon zonder broodjes bij het ontbijtbuffet om 9 uur (buffet was tot 10 uur; ik heb het nagevraagd). Na een kwartier wachten op bijvullen hebben we er maar naar gevraagd en moesten ze in de keuken snel wat afbakbroodjes maken. Gelukkig waren er wel heerlijke Amerikaanse chocolate cookies!
Helaas was aan het eind van dag 3 wederom de kamer niet gereinigd en konden we wederom naar de receptie. Wel frustrerend!
Zo kwam na vijven nog een vriendelijke meneer in 2 minuten de badkamer reinigen.
Algemene beoordeling: bedden zijn prima, maar door de ramen kun je niet kijken en de airco durfden we niet aan te zetten door het vele stof.