Guide649034

Centraal en goed

Beoordeling van Hotel Goldene Rose
5,0 van 5 bollen23 feb 2020 beoordeeldvia mobiele applicatie
Prima hotel midden in het centrum. Onze kamer was groot genoeg. Het ontbijtbuffet was uitgebreid met veel vers fruit, verschillende soorten kaas enzovoorts. De bediening was aardig en we konden toevallig nog in de eigen parkeergarage staan. We komen graag nog eens terug.
Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen aanbetaling vereist
0.7 km van Hotel Goldene Rose
Bar/lounge
Meer hotels in Heidelberg bekijken
Beoordeeld op 2 september 2019

Een hotel in het centum van Heidelberg . Naar lang zoeken bellen en gps uiteindelijk gevonden naar 4 rondjes Heidelberg . Kortom hotel zeer moeilijk te vinden. Wij hadden een parkeerplaats er bij geboekt in de garage . Wij moesten de auto sleutels afgeven want de auto moest telkens verzet worden . Plaats normaal voor 6 auto’s maar waren plaatsen verkocht voor 10 auto’s . Kamer waren heel krap bemeten . Wij moesten uitkijken niet over onze eigen koffers te struikelen . Badkamer nog krapper bemeten douche van 60x60 cm min een afgeschuinde punt . Zelfs de kraan openzetten was al moeilijk . Het devies was dan ook staan waar staat en verroer je niet. Voeg bij dit alles dat er geen airco aanwezig was , dus we raakte redelijk verhit . Bij dit hotel is ook geen buitenruimte en/of een bar beschikbaar . Het ontbijt was uitstekend .

Kamertip: Er zijn kamers met airco ga niet meteen akkoord met de door het hotel aangewezen kamer.
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 11 september 2017 via mobiele applicatie

Aan de rand van de altstad Heidelberg, een beetje verscholen in een zijstraat ligt het hotel Goldene Rose. Vriendelijk personeel, fijne kamer, goed bed.
Een verblijf in Heidelberg wordt zeer aangenaam.

Een aanrader.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 14 september 2016

Heel mooie grote verzorgde kamer, goeie service en mooie en uitgebreid ontbijt.
Hotel is zeker een ster meer waard. Ook mooi gelegen , op wandelafstand van het oude centrum . Dit is zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 16 juli 2016

Wij hadden de "kleine" kamer voor 1 nacht geboekt en dat was prima, helemaal niet zo klein voor een hotel in de stad. Ligging is perfect, je loopt zo de winkelstraat in. Warm onthaal en een heel goed ontbijt, zeker 4 sterren waard. Parkeren is aan de dure kant.

Kamertip: Wij zaten aan de achterkant, heerlijk stil.
Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 16 mei 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel met parkeerplaatsen (reserveren) is centraal gelegen aan het begin van de hoofd winkelstraat.
Het hotel beschikt over een bijzondere inrichting met a-typische kamers en een ontbijtzaal die wordt gedomineerd door spiegels. Ontbijt is prima.

Datum van verblijf: mei 2016