theo
Nuenen, Nederland

Top locatie

Beoordeling van Hotel Panorama
5,0 van 5 bollen2 mei 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Fijn hotel in het centrum van het mooie Heidelberg.
Uiterst behulpzaam personeel en voor mijn fiets wss een gratis veilige parkeerplaats.
Mooie kamer en een fantastisch ontbijt.
Het hele plaatje klopt enndat voor een aantrekkelijke prijs
Datum van verblijf: mei 2023
Kamertip: Lekker het gezellige centrum in
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen aanbetaling vereist
  • Priceline
1.7 km van Hotel Panorama
Meer hotels in Heidelberg bekijken
Beoordeeld op 9 oktober 2020 via mobiele applicatie

Het hotel ligt prachtig. De kamers zijn prima. De bedden zijn wel hard en de douche was krap bij ons. Het ontbijt is zeer uitgebreid en dus top! We zouden zo weer kiezen voor dit hotel bij ons volgende bezoek aan Heidelberg.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 15 september 2019

Hele vriendelijke ontvangst, we hadden een parkeer plaats gereserveerd 12 euro per dag, we hadden prima plek het is kleine parkeer gelegenheid, maar het is dan ook een stadshotel. Mooie ruime kamer met rivierzicht, grote badkamer. Douche werd een beetje glad, wat voor ouderen een probleem kan zijn, misschien een antslip mat. Hotel waar oog is voor detail, overal verse bloemen, zelfs roos in de badkamer. Heel goed werkende airco, die in de nacht niet werd uitgezet zoals in sommige hotels het geval is. Het ontbijt is zoals we al in de reviews hadden gelezen geweldig, veel vers fruit en een prachtige presentatie. De afstand tot de Altstad vonden we ver, zeker half uurtje lopen. De hoofstraat en de winkels zijn wel dichtbij. Maar de locatie kan een hotel niets aan veranderen, hadden we zlef beter onderzoeknaar moeten doen. Kortom super hotel, wel wat aan de prijzige kant, maar Heidelberg is geen goedkope stad om te verblijven, maar absoluut waar voor ons geld.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 30 augustus 2019

Perfect gelegen hotel, met zicht op de Neckar. De parking bij het hotel moet je op voorhand reserveren en is nogal duur. Met wat geluk sta je op een plaats achter de slagbomen, maar wij moesten onze auto kwijt op een stukje wandelweg tussen gebouwen in...
Kamer was erg groot, met mooie hoge plafonds en ramen. Comfortabel bed en kussens. We hadden een hoekkamer op de benedenverdieping, maar het lawaai van buiten was gelukkig beperkt te horen binnen.
De badkamer was proper en ruim, met een heerlijke regendouche en voldoende ruimte om je spullen te zetten.
Ontbijt was uitgebreid en vers. Personeel allemaal vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 30 juli 2018

Zeer goed onderhouden hotel met unieke ligging aan de oever van de Neckar. Ruime kamers met airco, ruime badkamer, alleen is het bad erg glad wanneer het reeds vochtig is! Goede service, goed ontbijt. Aanrader: parkeerplaats reserveren !
Mooie kleine bar met balkon.

Kamertip: Kamer kiezen aan de rivierzijde.
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 13 juni 2017 via mobiele applicatie

Een aanrader voor een ieder die een perfect hotelzoekt. Wij verbleven hier 3 nachten het hotel ligt perfect! het personeel is perfect! het is perfect schoon! het ontbijt is perfect! kortom perfect hotel! wij komen hier zeker nog eens terug!!!

Datum van verblijf: juni 2017