ralf2611
Nederland

Prima hotel voor doorreis in een gezellige stad.

4,0 van 5 bollen11 jul 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Prima hotel voor overnachting op doorreis. Niet ver van de snelweg en op de fiets zit je zo in het centrum van het leuke Heidelberg. Hotel is schoon, comfortkamer prima en medewerkers erg vriendelijk. Het ontbijt was goed verzorgd. Dus een aanrader
Datum van verblijf: juni 2021
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Jana Weiß, Gästeservice/Empfang van Leonardo Hotel Heidelberg City Center, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 29 jan 2022
Dear Ralf,
thanks a lot for your really good review.
We are glad that you enjoyed your stay and we hope to welcome you again to Heidelberg.
Best regards
0.4 km van Leonardo Hotel Heidelberg City Center
Restaurant
Meer hotels in Heidelberg bekijken
Beoordeeld op 29 september 2020 via mobiele applicatie

Wij waren op doorreis en daarvoor was t hotel helemaal prima. Personeel was vriendelijk en de kamer was ruim met groot lekker bed! De badkamer wat onpraktisch vanwege het bad. Je zag dat t allemaal wat verouderd was, maar heeft wel potentie want ligt op een ideale afstand van t centrum van Heidelberg. Parkeren voor 17 euro vonden we duur, maar wel gedaan want voelde veiliger dan op straat.

Datum van verblijf: september 2020
Catharina Frank, Gästeservice/Empfang van Leonardo Hotel Heidelberg City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2020

Dear Guest,
thank you for sharing your feedback with us.
The underground garage attached to the hotel is a public parking garage. Unfortunately, we are also only tenants and are allowed to offer a parking space for 17 euros per night to our guests. Thank you for your understanding.
We are glad to inform you that the renovation of the bathroom is already being planned.
We look forward to welcome you soon again.
Best regards

Beoordeeld op 23 juni 2018 via mobiele applicatie

Ruime kamers, oudere badkamer.
Ontbijt goed maar niet heel uitgebreid. Wel leuk dat je er zelfs wafels kon bakken.
1 zeer trage lift,
En met god weer buiten eten op een gezellig klein terras omringd met groen.
Goede service.
Maar duur voor wat men kreeg.

Datum van verblijf: juni 2018
Sejida Z, Manager van Leonardo Hotel Heidelberg City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2018

Dear guest,
thank you for your feedback and your time.

Beoordeeld op 11 mei 2018 via mobiele applicatie

Mooie grote kamer met een groot bed. Badkamer prima, alleen een hoog bad. Kan voor oudere mensen of hele kleine mensen te hoog zijn.Netjes, vriendelijk personeel. Ontbijt is top. Erg uitgebreid. Ligging is op loopafstand van de oude stadskern

Datum van verblijf: mei 2018
Sejida Z, Manager van Leonardo Hotel Heidelberg City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2018

Dear Guest,
thank you for your great feedback. We are looking forward to welcome you again in our hotel. Best regards, your Leonardo Hotel Heidelberg City Center

Beoordeeld op 12 juli 2017 via mobiele applicatie

We hebben 4 dagen in het Leonardo gelogeerd. De kamer was ruim met oke badkamer en waterkoker en kluis ter beschikking. We hadden dit hotel geboekt omdat deze een leuke aanbieding had, maar eenmaal geboekt bleek het ontbijt er nog bij te komen a 18 euro p.p.pd. En de parkeergarage moest ook betaald worden die 17 euro p.d kostte. Dus al met al niet echt goedkoop. De douche was in het bad en je moest helemaal in een hoekje staan om te zorgen dat de rest van de badkamer niet kleddernat werd. Het lag wel gunstig ten opzichte van de oude stad. Die is op loopafstand.

Datum van verblijf: juli 2017
Sejida Z, Manager van Leonardo Hotel Heidelberg City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2017

Dear Brigitte,

thank you for your time and your feedback.

Beoordeeld op 15 februari 2017

Wij zijn zeker tevreden over ons 2-daags verblijf in dit gunstig gelegen hotel. Een goed uitvals basis om Heidelberg al wandelend te verkennen. Kamers aan de achterzijde soms met balkon en een mooi uitzicht.

Datum van verblijf: februari 2017
Sejida Z, Manager van Leonardo Hotel Heidelberg City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2017

Dear Guest,

thank you for your time and your feedback.