Opslaan

3 beoordelingen
vanaf 84,31 US$
vanaf 95,16 US$
Beoordeeld op 21 december 2019 via mobiele applicatie

Mooie stad met fantastische gebouwen en overblijfselen van vroeger. Een hele lange winkelstraat met talloze winkels, kroegjes en restaurant. De stad in verdeeld door een rivier en weer verbonden door diverse bruggen. De oudste brug, het kasteel, de grote kerk en het plein zijn de mooiste bezienswaardigheden. Wij waren hier met de kerst, dus de marktjes waren ook erg gezellig.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 15 december 2019 via mobiele applicatie

De Altstadt van Heidelberg is prachtig, met smalle straatjes en mooie gebouwen. Neem even de tijd om goed haar de diversiteit van gevels te kijken als je hier bent. Rondom kerst is het heel sfeervol.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 6 december 2019

Wandel door het oude centrum en eet bij Extrablatt in de Hauptstrasse.. Goedkoop , vriendelijk en goed restaurant

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 5 november 2019 via mobiele applicatie

We waren op doorreis en stopte hier voor een paar uurtjes.
Mooie oude gebouwen, brug, een oud slot en een bergbahn.
Helaas hadden we te weinig tijd om de oude stad goed te verkennen. Het is een stad waar je zeker een dag voor moet uittrekken om te bezichtigen.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 28 oktober 2019

Ons verblijf in Heidelberg - Altstad was zeer geslaagd. Prachtig oude gebouwen, gratis openbaar vervoer, een mooi rivier (Neckar) Een prachtig Schloss enz enz.

Datum van activiteit: oktober 2019