fiers2

Heerlijk logeren in Heidelberg

Beoordeling van Qube Hotel Bergheim
5,0 van 5 bollen12 apr 2022 beoordeeld
Heerlijk ruime, rustige, nieuwe kamer in de ´villa´ , 100m van het hoofdgebouw. Rustige wijk. Het ontbijt is uitgebreid, en ook het restaurant is top. Het oude centrum is amper 10 minuutjes te voet, en de Neckar is vlakbij.
Datum van verblijf: april 2022
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Algotels
Exterior
1.3 km van Qube Hotel Bergheim
Meer hotels in Heidelberg bekijken
Beoordeeld op 18 november 2020

Bij deze een shout out naar een bijzonder vriendelijke en behulpzame medewerker van het hotel die mij geholpen heeft met het starten van de auto die in de buurt geparkeerd stond! Kosten noch moeite gespaart om startkabels tevoorschijn te toveren bij de receptie en binnen 15 minuten startte de auto weer!

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 19 september 2020

Super mooi en nieuw hotel. Ziet er mooi uit door zijn hippe uitstraling. Heel Vriendelijke personeel. Goede bediening. Mooie ligging. Het eten in het restaurant is heerlijk. De kamers zijn mooi, fijn ingedeeld en schoon.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 6 september 2020

Met fietsvakantie hebben we ook Heidelberg aangedaan. Daarbij moesten we op zoek naar hotels waar onze fietsen gestald kunnen worden. Bij dit hotel kon dat. Qube hotel is een modern hotel op loopafstand (al was dat nog best wel een redelijke afstand) van de altstad. Goede kamers met ruime badkamers en prettig personeel. Persoonlijk vond ik het ontbijt aan de prijzige kant (€ 20 pp) zodat we dit bij een van de vele bakkerijen in de stad hebben gedaan.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 25 september 2019

Een hotel met eigen appartementen aan de overkant van de straat. Was wel speciaal! Dik in orde qua comfort en locatie. Een fantastisch restaurant met een keur aan zeer goede wijnen.
De bar verdient ook een compliment, zeker voor de liefhebber van single malt whiskey ;-)

Datum van verblijf: september 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 november 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel met mooie kamers. Een zeer uitgebreid en goed ontbijt. De locatie is goed, vlakbij de altstadt. Het een minuut of 10 lopen. Beetje weinig waterdruk op de bovenste verdieping en wel de hele nacht de.tram voor de deur langs. Dus een kamer aan de achterzijde heeft de voorkeur. Goed hotel voor wie Heidelberg bezoekt.

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken