“Niet wat je zou verwachten”
Beoordeling van Le Petit Glouton

Le Petit Glouton
Geclassificeerd als nr. 666 van 3.073 Restaurants in Lyon
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Vieux Lyon - Quarantaine
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was niet echt heel smakelijk. Vies vlees en de salade was wel erg makkelijk. Krop sla met wat spekjes en een verloren crouton.

Water besteld en dat kregen we niet. Jammer.

Datum van bezoek: augustus 2021

16 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Authentiek bouchon eetgelegenheid.
Leuk interieur.
Typische Lyonnaise keuken! Lekker gegeten voor een schappelijke prijs. (€15pp).
De Gratin dauphinois is er heerlijk. Voldoende porties ook.
Het is geen haute cuisine maar wel een correcte keuken. Geen toeristen boel.
Vriendelijke bediening! Fijne ervaring. Zeker een aanrader indien je iets typisch wil.

Datum van bezoek: juli 2020
13 augustus 2019 beoordeeld

Leuk klein terras. Ongeïnteresseerde ober serveert niet gekoelde witte wijn en stelt dan voor er ijs in te doen. Briljant. Er zijn betere locaties dichtbij. Loop even verder

Datum van bezoek: augustus 2019
30 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Elke keer als we in Lyon zijn, komen we hier eten, en elke keer weer met plezier nemen we le menu Lyonnais, met de salade en de Quenelle. Verzorgd en lekker , voor een goede prijs.

Datum van bezoek: oktober 2018
20 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alvorens ons aan de beklimming naar de “ Notre dame des fouviere” te wagen even een snelle lunch, klein restaurantje gevonden, binnen plaats genomen, prima eten maar wel erg simpel, na de koffie aan de “klim” begonnen, is wel een leuker tent om met kleine kinderen een crêpe te eten , vriendelijke bediening, locatie ok.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Le Petit Glouton bekeken, bekeken ook

In Le Petit Glouton geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.