205 US$
154 US$
  • Restaurant
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 174 US$ per nacht.

170 US$
nhow Marseille(Marseille)
250 US$
174 US$
NH Hotels
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 208 US$ per nacht.

173 US$
  • Roomservice
Hotel 96(Marseille)
Boek nu, betaal bij aankomst
173 US$
288 US$
255 US$
  • Inclusief ontbijt
3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan Vieux Port gelegen, beter kan het niet in Marseille. Vanuit het verleden heeft deze stad geen geweldige naam maar dit stuk is echt super. Authentiek, prachtige historie en heerlijke terrassen.

Het hotel is prima en heeft zeer aardig personeel. Sfeervol restaurant voor ontbijt, van het terras valt meer te maken. Prima kamers, airco en bedden zijn redelijk. Leuk zwembad op het dak met ligbedden en bar. Al met al echter zonder meer een aanrader !

Verbleef: augustus 2017
Radisson_Marseille, Front Office Manager van Radisson Blu Hotel, Marseille Vieux Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2017

Dear Koen S,

Greetings from the Radisson Blu Hotel Marseille Vieux Port.

Thank you for sharing your positive experience with our TripAdvisor community.

It is highly satisfying to receive such compliments on our property facilities, rooms, breakfast and staff.

I am delighted to read how much you enjoyed your stay among us. We hope to be able to welcome you back soon.

Yours sincerely,
RAWI Hicham,
Room Division Manager Radisson Blu Marseille, Vieux Port

27 juli 2017 beoordeeld

Prachtige ligging
Mooie kamers
Zwembad groter voorgesteld op de website dan in werkelijkheid
maar wel proper en aangenaam
vriendelijk personeel !
Ontbijt is ok
Kaart in restaurant een beetje pover...
er zijn echter genoeg mogelijkheden in de buurt

Kamertip: Zicht op de haven
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie

Dear Jan A,
We appreciate you taking the time to review your experience at Radisson Blu Marseille.

I am pleased to read that you enjoyed your stay with us especially when it comes to the great location on the harbour as well as the friendly and helpful service of our team.

We take good notes of your comments regarding the menu at Le Quai du 7ème and I genuinely hope we will be able to exceed your expectations on your next visit.

Yours Sincerely,
RAWI Hicham, Room Division Manager Radisson Blu Marseille, Vieux Port

25 juni 2017 beoordeeld

Hotel is direct gelegen aan de haven van Marseille. Niet mogelijk om de auto voor de deur te parkeren maar vlakbij is er een garage. kamer is redelijk. Ontbijt is uitstekend. Zwembad is klein te noemen.

Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
Radisson_Marseille, Front Office Manager van Radisson Blu Hotel, Marseille Vieux Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2017

Dear Paul V,
I am pleased to read that you enjoyed your stay with us especially when it comes to our location and our breakfast.
We hope to have the pleasure of welcoming you again soon in the near future.
Yours Sincerely,
Hicham Rawi
Rooms Division Manager Radisson Blu Marseille, Vieux Port

17 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte ligging als uitvalsbasis voor een citytrip.
Zeer vriendelijke bediening, voornamelijk aan decreceptie. Zeer ruime kamers, perfecte hygiene, WiFi Punto date en performant! Uitgebreid ontbijt met bio producten en zeer ruime keuze!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
23 augustus 2016 beoordeeld

We hebben 1 nacht geslapen in dit hotel. Het ligt heel centraal aan de haven, daar vandaan loop je zo naar het centrum, of naar de basiliek. We hadden een grote kamer, een tweede kamer waar de bank een bed werd voor onze kinderen. Uitgebreid ontbijt met veel biologische producten. Vriendelijk personeel aan de balie en in het restaurant. Op het dakterras is een zwembad, vanaf het terras heb je een prachtig uitzicht op de stad, echt een aanrader als je met kinderen reist!

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Radisson_Marseille, Manager van Radisson Blu Hotel, Marseille Vieux Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2016

Dear CAROVRIJ79,

Thank you so much for posting your review on TripAdvisor.
We are delighted that you enjoyed your stay with us. Your comments mean a lot for us and we truly hope to welcome you back very soon.

On behalf of our entire staff here at the Radisson Blu we would like to thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!

Sincerely,

Hicham Rawi