169 US$
  • Inclusief ontbijt
248 US$
174 US$
  • Inclusief ontbijt
Appart'City Marseille Centre Prado Velodrome(Marseille)(Heel veel waar voor je geld!)
74 US$
nhow Marseille(Marseille)
257 US$
246 US$
17 mei 2015 beoordeeld

Prachtig hotel gelegen in een oase van groen vlakbij Marseille.
We zijn zeer vriendelijk ontvangen (we kregen al een sms wanneer we geland zijn met het juiste adres)
Alles kraaknet en ruime kamers.
Hier gaan we zeker terug!

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
14 mei 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Super ontvangst, prachtige kamer mochten we zelf uitzoeken, brandschoon. Leuk zwembad, overal is kunst te zien. Heerlijk ontbijt, aardige mensen. Conclusie een top beleving in een rustige oase in een drukke omgeving. Leuke adviezen gekregen om de omgeving te ontdekken.

Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
Bedank R. O
26 september 2013 beoordeeld

Hotel 96 is een buitengewoon mooi en aangenaam familiehotel met 13 heel ruime kamers. Alle kamers zijn verschillend en met veel smaak ingericht, met heerlijke bedden, en hebben een ruim terras met zitje in de schitterende en rustige tuin. Je waant je op het platteland!
De jonge eigenaren, die ook op het terrein wonen, zijn buitengewoon ambitieus: over alles is goed nagedacht. Alles, echt alles, is top design. Buitengewoon goed, echter zonder spoor van steriliteit.
Zij wilden hun droomhotel maken, een hotel zoals je dat zelf zou wensen. Daarin zijn ze 100% geslaagd. Het is een waar paradijsje geworden, dat iedere penny meer dan waard is. Het is er brandschoon, veilig, prettig, rustig, mooi, met een heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt. En met een ongekend goede en vriendelijke service. Buitengewoon, dit kan echt niet beter!

Kamertip: Alle kamers zijn ruim en prachtig. Twee suites liggen op de eerste verdieping, alle andere kamers liggen op de begane grond, allen met zicht op de mooie tuin met oude bomen.
  • Verbleef: september 2013, reisde met een partner
8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie