“Heerlijk hotel, midden in de stad”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
InterContinental Marseille - Hotel Dieu
Beoordeeld als nr. 3 van 131 hotels in Marseille
5 november 2017 beoordeeld

Dit hotel is echt genieten, het is wel prijzig (kop koffie 10 euro op terras). Maar een beleving op zich. Wij hadden een heerlijke kamer aan de voorkant, met terras uitkijkend op de haven. De service was erg goed en vriendelijk. Het hotel ligt fantastisch centraal.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
Madelijn V, Directeur général van InterContinental Marseille - Hotel Dieu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share this positive experience on TripAdvisor following you stay in Marseille!

We are delighted that you had an excellent experience and enjoyed your room boasting an incredible view over the Vieux-Port, as well as private terrace.

The InterContinental Marseille - Hotel Dieu would be delighted to welcome you again on future stay in sunny Marseille, capital of Provence.

Yours Sincerely,
Madelijn Vervoord, General Manager

1 september 2017 beoordeeld

Een prachtig hotel op een schitterende locatie in de stad. Wij hadden een executive room met eigen balkon en uitzicht op de haven. Werkelijk waar een prachtige plaatje om elke keer mee wakker te worden.

Tip: vraag om een kamer, centraal gelegen tussen de 2e en 7e verdieping voor het mooiste uitzicht.

Voorts was de kamer zeer schoon, ruim en luxe ingericht. Topper: een groot king-size bed waar een 2.02 meter lijf makkelijk in past. Tevens een prachtige badkamer met ruime douche en twee aparte douchekoppen (regendouche en straalkop). Ook aanwezig een apart toilet en apart bad.

De service en gastvrijheid waren verder van de hoogste kwaliteit. Vanaf aankomst en tot en met het vertrek werden wij zeer vriendelijk geholpen. Wij voelden ons zeer welkom in dit hotel.

Je krijgt ruim waar voor je geld in dit vijfsterren hotel, hier kunnen andere hotels een voorbeeld aannemen!

Kamertip: Hogere verdiepingen met centraal gelegen kamers aan de voorzijde bieden het beste uitzicht.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
15 december 2016 beoordeeld

Volop genoten van dit luxe hotel. Het gebouw is indrukwekkend en schitterend verlicht 's avonds. Het uitzicht over de stad is prachtig.Vriendelijk personeel. Heerlijk eten, mooie kamers met een heerlijk bed en goede douche. Aanrader!

• Verbleef: December, 2016, reisde voor zaken
4 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Top hotel, top locatie, zeer mooie comfortabele kamers in een geweldig gebouw, zalig ontbijtbuffet op groot terras met uizicht op de Notre Dame, persoonlijke service, alles op wandelafstand van het hotel, parkeerservice, kindvriendelijk, ...

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
15 februari 2016 beoordeeld

Prachtig hotel op een heerlijke locatie. Vrijwel alles is lopend te bereiken, echt heerlijk. Auto kan lekker onder het hotel (zelfs met dakkoffer erop).

We waren hier met drie kinderen en hadden kamers en-suite. Mooie ruime kamers en sanitair. Uitstraling van het hotel is prachtig. Het is een verbouwd historisch pand (voormalig ziekenhuis) waarvan elementen prachtig gerestaureerd zijn.

Eten is top. ontbijt heerlijk, ook aan de kinderen wordt gedacht. Ook diner met kinderen heel erg goed te doen, ze hebben echt aandacht voor de kleintjes. Lekker zwembad (binnen) ook.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Marseille bekeken
Saint-Victor
Radisson Blu Hotel, Marseille Vieux Port
Palais-de-Justice
C2 Hotel
C2 Hotel
nr. 10 van 131 in Marseille
328 beoordelingen
Prijzen weergeven

In InterContinental Marseille - Hotel Dieu geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over InterContinental Marseille - Hotel Dieu

Adres: 1 Place Daviel, 13002 Marseille, Frankrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Frankrijk > Provence > Bouches-du-Rhone > Marseille
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 131 hotels in Marseille
Prijsklasse: 160 € - 362 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — InterContinental Marseille - Hotel Dieu 5*
Aantal kamers: 194
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij InterContinental Marseille - Hotel Dieu met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?