163 US$
189 US$
158 US$
  • Restaurant
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 191 US$ per nacht.

115 US$
Zie aanbieding
Appart'City Marseille Centre Prado Velodrome(Marseille)(Heel veel waar voor je geld!)
82 US$
233 US$
Sofitel
  • Inclusief ontbijt
1 september 2017 beoordeeld

Een prachtig hotel op een schitterende locatie in de stad. Wij hadden een executive room met eigen balkon en uitzicht op de haven. Werkelijk waar een prachtige plaatje om elke keer mee wakker te worden.

Tip: vraag om een kamer, centraal gelegen tussen de 2e en 7e verdieping voor het mooiste uitzicht.

Voorts was de kamer zeer schoon, ruim en luxe ingericht. Topper: een groot king-size bed waar een 2.02 meter lijf makkelijk in past. Tevens een prachtige badkamer met ruime douche en twee aparte douchekoppen (regendouche en straalkop). Ook aanwezig een apart toilet en apart bad.

De service en gastvrijheid waren verder van de hoogste kwaliteit. Vanaf aankomst en tot en met het vertrek werden wij zeer vriendelijk geholpen. Wij voelden ons zeer welkom in dit hotel.

Je krijgt ruim waar voor je geld in dit vijfsterren hotel, hier kunnen andere hotels een voorbeeld aannemen!

Kamertip: Hogere verdiepingen met centraal gelegen kamers aan de voorzijde bieden het beste uitzicht.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
15 december 2016 beoordeeld

Volop genoten van dit luxe hotel. Het gebouw is indrukwekkend en schitterend verlicht 's avonds. Het uitzicht over de stad is prachtig.Vriendelijk personeel. Heerlijk eten, mooie kamers met een heerlijk bed en goede douche. Aanrader!

• Verbleef: december 2016, reisde voor zaken
4 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Top hotel, top locatie, zeer mooie comfortabele kamers in een geweldig gebouw, zalig ontbijtbuffet op groot terras met uizicht op de Notre Dame, persoonlijke service, alles op wandelafstand van het hotel, parkeerservice, kindvriendelijk, ...

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
15 februari 2016 beoordeeld

Prachtig hotel op een heerlijke locatie. Vrijwel alles is lopend te bereiken, echt heerlijk. Auto kan lekker onder het hotel (zelfs met dakkoffer erop).

We waren hier met drie kinderen en hadden kamers en-suite. Mooie ruime kamers en sanitair. Uitstraling van het hotel is prachtig. Het is een verbouwd historisch pand (voormalig ziekenhuis) waarvan elementen prachtig gerestaureerd zijn.

Eten is top. ontbijt heerlijk, ook aan de kinderen wordt gedacht. Ook diner met kinderen heel erg goed te doen, ze hebben echt aandacht voor de kleintjes. Lekker zwembad (binnen) ook.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
7 februari 2016 beoordeeld

Dit hotel situeert zich in de hogere prijsklasse (270,00 Euro per nacht), maar is dit ook dubbel en dik waard.
+ hoge afwerkingsgraad en kwalitatieve materialen
+ toplocatie
+ kamer wordt 2X daags opgemaakt
+++ super ontbijtbuffet. Destijds gelogeerd in Hotel de Mougins, waar ik het beste ontbijt ooit heb gekregen, wel dit gaat er nog eens boven. Eigenlijk is dit te goed en niet nodig. Alle punten!
+ beveiligde parkeergarage, enkel toegankelijk voor het personeel
+ kamermeisjes en hun overste zijn top!
- de bediening is niet consequent. Zo zijn de kamermeisjes en hun overste top, ook de conciërge is top. Echter, sommige andere bedienden stellen teleur (aan het ontbijt) en er zijn bedienden die ronduit arrogant zijn.
- binnenzwembad is ontgoochelend, te zware chloordampen. Er is geen buitenzwembad.

Algemene conclusie : luxe en grandeur alom, maar bepaald personeel is minder vriendelijk en arrogant. Daarom voel je zich als gast niet altijd welkom

Verbleef: augustus 2015