85 US$
  • Gratis ontbijt
nhow Marseille(Marseille)
180 US$
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 209 US$ per nacht.

Gratis annuleren tot 05/08
288 US$
255 US$
  • Gratis ontbijt
Hotel 96(Marseille)
Boek nu, betaal bij aankomst
173 US$
  • Gratis parkeren
9 augustus 2017 beoordeeld

Zes nachten onlangs in dit hotel verbleven. Superlokatie om Marseille te ontdekken. Buurt is multicultureel en Marseille is een aantrekkelijke en ook een wat rommelige drukke stad maar dit hotel is een fijne basis. Prima airco. Goede eenvoudige schone kamers. Prima ontbijt en de staf is erg behulpzaam. Aanrader!

Kamertip: Kamers op hoogste verdieping zijn rustig en ruim.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Emilie B, Directeur général van Best Western Hotel Marseille Bourse Vieux Port by HappyCulture, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 september 2017

Tien,
Thank you very much for sharing your experience on tripadvisor.

We are delighted to read that you enjoy your stay in our hotel.
We want our guests to be delighted as soon as they arrive and throughout their stay: a successful bet!

Looking forward to welcoming you back to us on your next visit to Best Western Hotel Marseille Bourse Vieux Port by HappyCulture™.
Very warmly, Marlène Bouland, General Manager

10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel zeker van ligging.
Vijf min naar de haven.
Maar het ontbijt zeer beperkt variatie.
Eerste dag ontbijt kan to 10.15 om 9.40 geen koffie meer geen chocolade broodjes meer een confituur meer. Bij en opmerking werd dit niet aangevuld. Is wel jammer voor 12 euro.
Kamers zijn wel ok

Verbleef: september 2016, reisde met familie
28 augustus 2016 beoordeeld

Wat een fijn hotel in Marseille!

Bij aankomst (enkele uren voor check-in tijd) mochten we al naar onze kamer. Hele fijne ruimte. Sfeervol, netjes, schoon. Prettige omgeving om enkele dagen te verblijven. Mooie badkamer met heerlijke, grote (verwarmde) handdoeken.

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze blijven niet steken op slechts een vriendelijke groet, maar willen je juist graag wegwijs maken in het hotel en de stad. Elke keer een leuk praatje gemaakt met de verschillende personeelsleden.

Bij de receptie stond elke keer een kan met fruitwater klaar. Lekker verfrissend na een lange dag in de stad! Tevens kon je in de lounge gebruik maken van het koffiezetapparaat en verse sap-machine.

WiFi verbinding was in onze kamer (vierde verdieping) niet altijd goed, maar hiervoor liepen we gewoon even naar de lounge.

Het ontbijt was prima! Meestal kwamen we aan het eind (rond 10:00) en dan was niet alles meer op voorraad. Maar lekkere baguettes gegeten met ham, kaas, een bakje fruit en croissantjes/chocoladebroodjes. Daarmee kom je de dag wel door!

De laatste ochtend moesten we al om 7:00 vertrekken. Normaal gesproken is er dan nog geen ontbijt, maar speciaal voor ons hebben ze een uitzondering gemaakt. Alles stond ruim op tijd klaar in de ontbijtzaal. We hebben broodjes gesmeerd en meegenomen. Ideaal! Zo behulpzaam en meedenkend zie je ze niet vaak ;-)

Voor een aangenaam verblijf zou ik zeker dit hotel kiezen. Want hier weten ze hoe het hoort!

PS: Ik had een arrangement geboekt via TravelBird.

Kamertip: Wij zaten in kamer 410 op de vierde verdieping. Geen spectaculair uitzicht (het hotel ligt aan een levendige straat).
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
28 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Makro Travelbird een vierdaagse reis Marseille geboekt. De route beschrijving hield nogal te wensen over. Alle wegen zijn eenrichting en het gemakkelijkste zou zijn als je verteld werd, dat de parkeergelegenheid onder de beurs ligt. Van daaruit vind je het wel. Hoewel het maar een klein bordje is boven de deur. Het hotel zelf is prima. Keurig netjes schoon; een werkende airco en een prima continentaal ontbijt. Ook qua geluidsdichtheid heel goed. Marseille zelf is trouwens flink duur. Maar zeker de moeite waard.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
6 augustus 2014 beoordeeld

Mooie locatie, goede airco en boven gemiddeld ontbijt. Jammer genoeg wordt de kamer niet consequent proper gemaakt (bed randen en tv vol stof, elke dag ander aantal handdoeken, ene keer moesten we er delen andere keer hadden we er op overschot). Bij het ontbijt had het personeel wel meer aandacht voor elkaar dan voor de "klanten". Bovendien ook slechte verbinding met wifi. Hiernaast ook een aanrader om oordopjes mee te nemen want qua geluidsisolatie is er geen sprake en je hoort effectief alles van wat er zich buiten afspeelt!

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner