Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.574)
Beoordelingen filteren
1.574 resultaten
Waardering van reizigers
393
657
354
118
52
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
393
657
354
118
52
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.574 beoordelingen
Beoordeeld op 23 juli 2018

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Beoordeeld op 8 januari 2018

Een comfortable verblijf gehad van 4 overnachtingen met ons gezin. Alleen jammer dat we geen schone bedlinnen gekregen in 4 nachten, volgens de cleaning vrouw (die was alleen maar bezig de hele tijd met haar mobiel) was niet mogelijk. Locatie was perfect, dichtbij oude haven en naast de Palais du Pharo. Iedere ochtend ontbijten met mooi uitzicht!

Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank JohannaP3
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 oktober 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel bevindt zich op 15 minuten wandelen van de oude haven. De standard kamer bied je alles wat je nodig hebt. Er is zeker geen overbodige luxe. Het bed is comfortabel, praktische badkamer...Het ontbijt vond ik standaard. "Scrambled eggs" gemaakt van poeder, (niet lekker).
Het personeel aan de receptie was vriendelijk en behulpzaam. Het hotel beschikt over een gezellige bar...

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde voor zaken
1  Bedank 406vitals
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
John S, Responsable restauration van Novotel Marseille Vieux Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2016
Google-vertaling

Bonjour
Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour à Novotel Marseille Vieux Port. Nous sommes désolés que la prestation sur le petit déjeuner n’ait pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses. Je saurais transmettre à mes équipes votre retour et des actions coorestives seront mises en place Les hôtels Novotel sont désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux. . De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour. Dans l’attente de vous accueillir prochainement, nous vous prions de croire, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs Anthony Leroyer

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 september 2016

Ondanks het feit, dat je kunt zien dat het hotel niet nieuw is, ziet het er goed onderhouden uit. De kamers zijn erg ruim en voorzien van een aparte badkamer en een apart toilet. Dat zie je niet vaak meer. De kamers zijn schoon en geluidsdicht. De bedden prima. Het hotel is perfect gelegen op loopafstand van de Vieux Port. Erg fijn is het buitenzwembad. Het ontbijt is uitstekend en het uitzicht vanuit de ontbijtruimte erg fraai. Het personeel is erg vriendelijk en spreekt goed Engels.

Kamertip: Aan de achterzijde zijn de kamers het meest rustig.
Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Hans270
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
John S, Responsable restauration van Novotel Marseille Vieux Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2016
Google-vertaling

Bonjour

Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Novotel Marseille Vieux Port.

C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.

Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame/ Monsieur, en l’expression de nos sentiments les Meilleurs

Anthony Leroyer

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 augustus 2016

Het hotel ligt op wandelafstand van "Le vieux Port" en dichtbij andere bezienswaardigheden. Mooi zwembad met aan de bar een schitterend uitzicht op de jachthaven. We aten daar s'avonds in het restaurant met weeral een prachtig uitzicht op de haven. Ook het eten was lekker en gevarieerd. Kortom een leuk verblijf voor een paar dagen.

Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank 411ghislainl
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
John S, Manager van Novotel Marseille Vieux Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2016
Google-vertaling

Bonjour

Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Novotel Marseille Vieux Port. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

anthony leroyer
responsable restauration

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken