Sofitel Marseille Vieux-Port
168 US$
  • Gratis parkeren
9 augustus 2015 beoordeeld

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
30 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op een hoogte waardoor je een prachtig zicht hebt. De kamers zijn erg mooi en proper.
Het ontbijt is perfect. De service zeer goed.
Men probeert bij problemen steeds met de glimlach een oplossing te vinden.
Een aanrader wanneer men naar Marseille wil komen. Wel tijdig taxi bestellen indien men ergens naar toe wil en goed checken dat de taxi niet door iemand anders genomen wordt.

Verbleef: mei 2015, reisde voor zaken
25 mei 2015 beoordeeld

Het hotel ligt op een rots aan de ingang van le vieux port met een prachtig zicht op de haven ,de forten ,de oude stad
Kamers zijn perfect alles werkt uitstekend en heel goede bedden.
Het loont de moeite een kamer met zicht op de haven te nemen

Kamertip: Met uitzicht op de haven
  • Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden
19 april 2015 beoordeeld

Bij ontvangst bleek helaas mijn gereserveerde kamer niet beschikbaar voor de eerste nacht. Los van aanpassing van de prijs voor deze eenvoudigere kamer deed men alle moeite om middels kleine extra gerechtjes mij enigszins te compenseren, een zg VIP ontvangst.
Kamers waren keurig, en van alle comfort voorzien zoals verwacht mag worden van een 5-sterren gelegenheid. De service en vriendelijkheid van het personeel bij receptie, lobby en entree was buitengewoon.
Het ontbijt was redelijk. Erg veel zoetigheden, maar als kaas was er alleen comte en mozzerella.: beetje mager in het land der kazen.
Gekookte eieren moesten apart gemaakt worden en zo waren er nog wat zaken die maakten dat ik de 27 euro die er voor gerekend werd nogal hoog vond. Uitzicht vanuit restaurant en voorkant-kamers echter zeer fraai op oude haven en zee.

Kamertip: Kies een kamer met uitzicht aan voorkant (zee en oude haven). Ik had er een met balkon en dat was bijzonder prettig, de schuifpui kon open zodat je ook binnen een 'half buiten' kon zitten.
  • Verbleef: april 2015, reisde voor zaken
13 september 2014 beoordeeld

Zouden zo weer gaan .heel mooie reis.! Heel veel te beleven.In het hotel was er ook airco .Vriendelijk volk aan de balie .Die ons erg geholpen hebben voor verschillende dagen bij te boeken daar we toen nog geen tablet hadden .

Kamertip: Achterkant van het gebouw,dus niet langs de straat.achterkant heb je zicht op een bijgebouw.en op de zee. Fantastisch.
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
GUEIT G, Responsable relations clients van Sofitel Marseille Vieux-Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 september 2014

Dear Guest,
We would like to thank you for sharing your great experience on TripAdvisor. Your feedback is precious to us. We are happy that you spent a pleasant stay among us and that you enjoyed our “sweet awakening”, rewarded indeed by the Villegiature Price, as the Best Hotel Breakfast in Europe.
We are also glad that you have been sensitive to the kindness and to the professionalism of our staff, as well as the treasures of our Phocaea city.
Looking forward to welcoming you again in the Sofitel Marseille Vieux Port for your next visit in the south of France...
Best Regards,
Gersende GUEIT, Quality Manager