Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.679)
Beoordelingen filteren
2.679 resultaten
Waardering van reizigers
1.577
689
265
87
61
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.577
689
265
87
61
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 2.679 beoordelingen
Beoordeeld op 9 augustus 2015

  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Beoordeeld op 30 mei 2015 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op een hoogte waardoor je een prachtig zicht hebt. De kamers zijn erg mooi en proper.
Het ontbijt is perfect. De service zeer goed.
Men probeert bij problemen steeds met de glimlach een oplossing te vinden.
Een aanrader wanneer men naar Marseille wil komen. Wel tijdig taxi bestellen indien men ergens naar toe wil en goed checken dat de taxi niet door iemand anders genomen wordt.

Verbleef: mei 2015, reisde voor zaken
Bedank glob8
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 mei 2015

Het hotel ligt op een rots aan de ingang van le vieux port met een prachtig zicht op de haven ,de forten ,de oude stad
Kamers zijn perfect alles werkt uitstekend en heel goede bedden.
Het loont de moeite een kamer met zicht op de haven te nemen

Kamertip: Met uitzicht op de haven
  • Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank luc v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 april 2015

Bij ontvangst bleek helaas mijn gereserveerde kamer niet beschikbaar voor de eerste nacht. Los van aanpassing van de prijs voor deze eenvoudigere kamer deed men alle moeite om middels kleine extra gerechtjes mij enigszins te compenseren, een zg VIP ontvangst.
Kamers waren keurig, en van alle comfort voorzien zoals verwacht mag worden van een 5-sterren gelegenheid. De service en vriendelijkheid van het personeel bij receptie, lobby en entree was buitengewoon.
Het ontbijt was redelijk. Erg veel zoetigheden, maar als kaas was er alleen comte en mozzerella.: beetje mager in het land der kazen.
Gekookte eieren moesten apart gemaakt worden en zo waren er nog wat zaken die maakten dat ik de 27 euro die er voor gerekend werd nogal hoog vond. Uitzicht vanuit restaurant en voorkant-kamers echter zeer fraai op oude haven en zee.

Kamertip: Kies een kamer met uitzicht aan voorkant (zee en oude haven). Ik had er een met balkon en dat was bijzonder prettig, de schuifpui kon open zodat je ook binnen een 'half buiten' kon zitten.
  • Verbleef: april 2015, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Hans-Andre
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 september 2014

Zouden zo weer gaan .heel mooie reis.! Heel veel te beleven.In het hotel was er ook airco .Vriendelijk volk aan de balie .Die ons erg geholpen hebben voor verschillende dagen bij te boeken daar we toen nog geen tablet hadden .

Kamertip: Achterkant van het gebouw,dus niet langs de straat.achterkant heb je zicht op een bijgebouw.en op de zee. Fantastisch.
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Hilde Marc M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GUEIT G, Responsable relations clients van Sofitel Marseille Vieux-Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 september 2014
Google-vertaling

Dear Guest,
We would like to thank you for sharing your great experience on TripAdvisor. Your feedback is precious to us. We are happy that you spent a pleasant stay among us and that you enjoyed our “sweet awakening”, rewarded indeed by the Villegiature Price, as the Best Hotel Breakfast in Europe.
We are also glad that you have been sensitive to the kindness and to the professionalism of our staff, as well as the treasures of our Phocaea city.
Looking forward to welcoming you again in the Sofitel Marseille Vieux Port for your next visit in the south of France...
Best Regards,
Gersende GUEIT, Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken