“Schitterende locatie ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Sofitel Marseille Vieux-Port
Beoordeeld als nr. 9 van 131 hotels in Marseille
Eco-leadersNiveau Brons
13 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gelegen hotel met uitzicht over de oude haven van Marseille.
Een plezier om ontbijt te nemen op het rooftop restaurant. Zalig om met dit uitzicht de dag te beginnen.
Verzorgd ontbijt met voldoende uitgebreide keuze.
Enig minpuntje, onze kamer had een lichte sigarettengeur.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
DirectionSofitel, Responsable relations clients van Sofitel Marseille Vieux-Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2016

Dear Madam, Dear Sir,

Thank you for sharing your experience on TripAdvisor and for your compliments.
We are delighted to read that you were able to fully appreciate the quality of our rooms, the warm welcome offered by our teams as well as the variety of products offered by our buffet breakfast.

We kijken ernaar uit om je weer te mogen verwelkomen in ons huis !

Hartelijk,
Guest Relations Service

9 augustus 2015 beoordeeld

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
30 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op een hoogte waardoor je een prachtig zicht hebt. De kamers zijn erg mooi en proper.
Het ontbijt is perfect. De service zeer goed.
Men probeert bij problemen steeds met de glimlach een oplossing te vinden.
Een aanrader wanneer men naar Marseille wil komen. Wel tijdig taxi bestellen indien men ergens naar toe wil en goed checken dat de taxi niet door iemand anders genomen wordt.

Verbleef: Mei, 2015, reisde voor zaken
25 mei 2015 beoordeeld

Het hotel ligt op een rots aan de ingang van le vieux port met een prachtig zicht op de haven ,de forten ,de oude stad
Kamers zijn perfect alles werkt uitstekend en heel goede bedden.
Het loont de moeite een kamer met zicht op de haven te nemen

Kamertip: Met uitzicht op de haven
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met vrienden
19 april 2015 beoordeeld

Bij ontvangst bleek helaas mijn gereserveerde kamer niet beschikbaar voor de eerste nacht. Los van aanpassing van de prijs voor deze eenvoudigere kamer deed men alle moeite om middels kleine extra gerechtjes mij enigszins te compenseren, een zg VIP ontvangst.
Kamers waren keurig, en van alle comfort voorzien zoals verwacht mag worden van een 5-sterren gelegenheid. De service en vriendelijkheid van het personeel bij receptie, lobby en entree was buitengewoon.
Het ontbijt was redelijk. Erg veel zoetigheden, maar als kaas was er alleen comte en mozzerella.: beetje mager in het land der kazen.
Gekookte eieren moesten apart gemaakt worden en zo waren er nog wat zaken die maakten dat ik de 27 euro die er voor gerekend werd nogal hoog vond. Uitzicht vanuit restaurant en voorkant-kamers echter zeer fraai op oude haven en zee.

Kamertip: Kies een kamer met uitzicht aan voorkant (zee en oude haven). Ik had er een met balkon en dat was bi ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2015, reisde voor zaken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Marseille bekeken
Saint-Victor
Golden Tulip Villa Massalia
nr. 26 van 131 in Marseille
973 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Sofitel Marseille Vieux-Port geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Sofitel Marseille Vieux-Port

Adres: 36 boulevard Charles Livon, 13007 Marseille, Frankrijk
Locatie: Frankrijk > Provence > Bouches-du-Rhone > Marseille
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 spahotel in Marseille
Nr. 2 zakenhotel in Marseille
Nr. 4 luxe hotel in Marseille
Nr. 4 romantisch hotel in Marseille
Nr. 5 eco-hotel in Marseille
Nr. 8 familiehotel in Marseille
Prijsklasse: 165 € - 255 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Sofitel Marseille Vieux-Port 5*
Aantal kamers: 134
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van ACCOR, Booking.com, Expedia, Hotels.com, 5viajes2012 S.L., TripOnline SA en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Sofitel Marseille Vieux-Port met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Sofitel Marseille Vieux-Port Hotel Marseille
Marseille Sofitel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?