“Fantastisch hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Sofitel Marseille Vieux-Port
Beoordeeld als nr. 9 van 131 hotels in Marseille
Eco-leadersNiveau Brons
9 augustus 2015 beoordeeld

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

30 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op een hoogte waardoor je een prachtig zicht hebt. De kamers zijn erg mooi en proper.
Het ontbijt is perfect. De service zeer goed.
Men probeert bij problemen steeds met de glimlach een oplossing te vinden.
Een aanrader wanneer men naar Marseille wil komen. Wel tijdig taxi bestellen indien men ergens naar toe wil en goed checken dat de taxi niet door iemand anders genomen wordt.

Verbleef: Mei, 2015, reisde voor zaken
25 mei 2015 beoordeeld

Het hotel ligt op een rots aan de ingang van le vieux port met een prachtig zicht op de haven ,de forten ,de oude stad
Kamers zijn perfect alles werkt uitstekend en heel goede bedden.
Het loont de moeite een kamer met zicht op de haven te nemen

Kamertip: Met uitzicht op de haven
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met vrienden
19 april 2015 beoordeeld

Bij ontvangst bleek helaas mijn gereserveerde kamer niet beschikbaar voor de eerste nacht. Los van aanpassing van de prijs voor deze eenvoudigere kamer deed men alle moeite om middels kleine extra gerechtjes mij enigszins te compenseren, een zg VIP ontvangst.
Kamers waren keurig, en van alle comfort voorzien zoals verwacht mag worden van een 5-sterren gelegenheid. De service en vriendelijkheid van het personeel bij receptie, lobby en entree was buitengewoon.
Het ontbijt was redelijk. Erg veel zoetigheden, maar als kaas was er alleen comte en mozzerella.: beetje mager in het land der kazen.
Gekookte eieren moesten apart gemaakt worden en zo waren er nog wat zaken die maakten dat ik de 27 euro die er voor gerekend werd nogal hoog vond. Uitzicht vanuit restaurant en voorkant-kamers echter zeer fraai op oude haven en zee.

Kamertip: Kies een kamer met uitzicht aan voorkant (zee en oude haven). Ik had er een met balkon en dat was bi ...
  • Verbleef: April, 2015, reisde voor zaken
13 september 2014 beoordeeld

Zouden zo weer gaan .heel mooie reis.! Heel veel te beleven.In het hotel was er ook airco .Vriendelijk volk aan de balie .Die ons erg geholpen hebben voor verschillende dagen bij te boeken daar we toen nog geen tablet hadden .

Kamertip: Achterkant van het gebouw,dus niet langs de straat.achterkant heb je zicht op een bijgebouw.en op de ...
  • Verbleef: Augustus, 2014, reisde met familie
GUEIT G, Responsable relations clients van Sofitel Marseille Vieux-Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 september 2014

Dear Guest,
We would like to thank you for sharing your great experience on TripAdvisor. Your feedback is precious to us. We are happy that you spent a pleasant stay among us and that you enjoyed our “sweet awakening”, rewarded indeed by the Villegiature Price, as the Best Hotel Breakfast in Europe.
We are also glad that you have been sensitive to the kindness and to the professionalism of our staff, as well as the treasures of our Phocaea city.
Looking forward to welcoming you again in the Sofitel Marseille Vieux Port for your next visit in the south of France...
Best Regards,
Gersende GUEIT, Quality Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Marseille bekeken
Saint-Victor
Golden Tulip Villa Massalia
nr. 26 van 131 in Marseille
973 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Sofitel Marseille Vieux-Port geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Sofitel Marseille Vieux-Port

Adres: 36 boulevard Charles Livon, 13007 Marseille, Frankrijk
Locatie: Frankrijk > Provence > Bouches-du-Rhone > Marseille
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 zakenhotel in Marseille
Nr. 2 spahotel in Marseille
Nr. 4 romantisch hotel in Marseille
Nr. 4 luxe hotel in Marseille
Nr. 5 eco-hotel in Marseille
Nr. 8 familiehotel in Marseille
Prijsklasse: 164 € - 256 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Sofitel Marseille Vieux-Port 5*
Aantal kamers: 134
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van ACCOR, Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Sofitel Marseille Vieux-Port met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Sofitel Marseille Vieux-Port Hotel Marseille
Marseille Sofitel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?