Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.686)
Beoordelingen filteren
2.686 resultaten
Waardering van reizigers
1.582
690
265
87
62
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.582
690
265
87
62
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
7 - 12 van 2.686 beoordelingen
Beoordeeld op 19 april 2015

Bij ontvangst bleek helaas mijn gereserveerde kamer niet beschikbaar voor de eerste nacht. Los van aanpassing van de prijs voor deze eenvoudigere kamer deed men alle moeite om middels kleine extra gerechtjes mij enigszins te compenseren, een zg VIP ontvangst.
Kamers waren keurig, en van alle comfort voorzien zoals verwacht mag worden van een 5-sterren gelegenheid. De service en vriendelijkheid van het personeel bij receptie, lobby en entree was buitengewoon.
Het ontbijt was redelijk. Erg veel zoetigheden, maar als kaas was er alleen comte en mozzerella.: beetje mager in het land der kazen.
Gekookte eieren moesten apart gemaakt worden en zo waren er nog wat zaken die maakten dat ik de 27 euro die er voor gerekend werd nogal hoog vond. Uitzicht vanuit restaurant en voorkant-kamers echter zeer fraai op oude haven en zee.

Kamertip: Kies een kamer met uitzicht aan voorkant (zee en oude haven). Ik had er een met balkon en dat was bijzonder prettig, de schuifpui kon open zodat je ook binnen een 'half buiten' kon zitten.
  • Verbleef: april 2015, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Hans-Andre
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 september 2014

Zouden zo weer gaan .heel mooie reis.! Heel veel te beleven.In het hotel was er ook airco .Vriendelijk volk aan de balie .Die ons erg geholpen hebben voor verschillende dagen bij te boeken daar we toen nog geen tablet hadden .

Kamertip: Achterkant van het gebouw,dus niet langs de straat.achterkant heb je zicht op een bijgebouw.en op de zee. Fantastisch.
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Hilde Marc M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GUEIT G, Responsable relations clients van Sofitel Marseille Vieux-Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2014
Google-vertaling

Dear Guest,
We would like to thank you for sharing your great experience on TripAdvisor. Your feedback is precious to us. We are happy that you spent a pleasant stay among us and that you enjoyed our “sweet awakening”, rewarded indeed by the Villegiature Price, as the Best Hotel Breakfast in Europe.
We are also glad that you have been sensitive to the kindness and to the professionalism of our staff, as well as the treasures of our Phocaea city.
Looking forward to welcoming you again in the Sofitel Marseille Vieux Port for your next visit in the south of France...
Best Regards,
Gersende GUEIT, Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 juli 2014

Fijn hotel schitterend uitzicht. Kamers zijn ruim, schoon en mooi. Fijne bedden en badkamer. Hygiëne is gewoon goed. Personeel erg behulpzaam en zeer vriendelijk. Enige nadeel zijn de schreeuwend dure prijzen voor bv al een normaal biertje. Niet helemaal waard naar mijn idee in de vergane glorie van Marseille. Eten in het restaurant op de bovenverdieping ook erg duur. het is wel haute-cuisine en eerlijk is eerlijk, ligt allemaal aan de smaak. Ik ben in ieder geval niet kapot van de Franse keuken en zeker niet in de prijs kwaliteit verhouding in het hotel. Misschien dat anderen er geen moeite mee hebben.

Al met al een dikke aanrader, alleen gezien de situatie van Marseille etc. gewoon erg overpriced.

  • Verbleef: mei 2014, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Sascha V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GUEIT G, Responsable relations clients van Sofitel Marseille Vieux-Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2014
Google-vertaling

Dear Guest,
We would like to thank you for sharing your experience on TripAdvisor. Your feedback is precious to us, as it helps us to better understand your wishes and to improve our services.
We are happy to hear that you enjoyed your stay at Sofitel Marseille Vieux Port, especially the comfort of our room and the professionalism of our staff.
However, we have taken into account your remarks regarding our restaurant prices. It is a pity that French Cuisine is not to your liking, but we understand that every client is an individual and has different preferences. Despite this, our Chef, Dominique Frérard, makes an enormous effort to select the best ingredients of the day at the market. These components, coupled with the care taken in preparing the dishes, are reflected in our prices, in accordance with the service standards of a five-star hotel.
We are looking forward to welcoming you again for your next trip to the South of France.
Best regards,
Gersende GUEIT, Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 mei 2014

We hadden een heel goede en vriendelijke check-in. De kamer hadden we met een serieuze korting kunnen boeken, dus we waren overweldigd wat we kregen voor die prijs. Je wordt er behandeld als speciale gasten, de kamers waren zeer net (kwamen zelfs de handdoeken verversen tijdens de dag), luxe zeepjes van hermès in de badkamer, een heerlijk bed,...
Het enige wat ons minder goed bevallen is, zijn de extreem dure drankjes in de bar van het hotel. Een een gin fizz voor 18 euro,daar verwacht je iets van, maar zonder 'fizz' en weinig 'gin', was het dat zeker niet waard...
Wie comfort en luxe in een stijlvol hotel wil, is hier zeker op de juiste plaats!

  • Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Charlotte V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GUEIT G, Responsable relations clients van Sofitel Marseille Vieux-Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2014
Google-vertaling

Dear Madam,
Thank you so much for sharing your comments on TripAdvisor ! Your satisfaction is our priority and we are very happy to know that you spent a nice time in our luxurious house. We are glad that you appreciated the comfort and the cleanliness of our room. However, we regret you were not convinced by the price of your beverage. This price may be explained by our top quality products, the 5 star service, as well as the beautiful view on the Old Port !
We are looking forward to welcoming you again for a new stay in the heart of the Phocean city for your next trip to the South of France.
Best regards,
Gersende GUEIT, Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 september 2013

  • Verbleef: september 2013, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
GUEIT G, Responsable relations clients van Sofitel Marseille Vieux-Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2013
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Meer beoordelingen bekijken