Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.687)
Beoordelingen filteren
2.687 resultaten
Waardering van reizigers
1.583
690
265
87
62
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.583
690
265
87
62
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
9 - 14 van 2.687 beoordelingen
Beoordeeld op 17 juli 2014

Fijn hotel schitterend uitzicht. Kamers zijn ruim, schoon en mooi. Fijne bedden en badkamer. Hygiëne is gewoon goed. Personeel erg behulpzaam en zeer vriendelijk. Enige nadeel zijn de schreeuwend dure prijzen voor bv al een normaal biertje. Niet helemaal waard naar mijn idee in de vergane glorie van Marseille. Eten in het restaurant op de bovenverdieping ook erg duur. het is wel haute-cuisine en eerlijk is eerlijk, ligt allemaal aan de smaak. Ik ben in ieder geval niet kapot van de Franse keuken en zeker niet in de prijs kwaliteit verhouding in het hotel. Misschien dat anderen er geen moeite mee hebben.

Al met al een dikke aanrader, alleen gezien de situatie van Marseille etc. gewoon erg overpriced.

Datum van verblijf: mei 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Sascha V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GUEIT G, Responsable relations clients van Sofitel Marseille Vieux-Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2014
Google-vertaling

Dear Guest,
We would like to thank you for sharing your experience on TripAdvisor. Your feedback is precious to us, as it helps us to better understand your wishes and to improve our services.
We are happy to hear that you enjoyed your stay at Sofitel Marseille Vieux Port, especially the comfort of our room and the professionalism of our staff.
However, we have taken into account your remarks regarding our restaurant prices. It is a pity that French Cuisine is not to your liking, but we understand that every client is an individual and has different preferences. Despite this, our Chef, Dominique Frérard, makes an enormous effort to select the best ingredients of the day at the market. These components, coupled with the care taken in preparing the dishes, are reflected in our prices, in accordance with the service standards of a five-star hotel.
We are looking forward to welcoming you again for your next trip to the South of France.
Best regards,
Gersende GUEIT, Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 mei 2014

We hadden een heel goede en vriendelijke check-in. De kamer hadden we met een serieuze korting kunnen boeken, dus we waren overweldigd wat we kregen voor die prijs. Je wordt er behandeld als speciale gasten, de kamers waren zeer net (kwamen zelfs de handdoeken verversen tijdens de dag), luxe zeepjes van hermès in de badkamer, een heerlijk bed,...
Het enige wat ons minder goed bevallen is, zijn de extreem dure drankjes in de bar van het hotel. Een een gin fizz voor 18 euro,daar verwacht je iets van, maar zonder 'fizz' en weinig 'gin', was het dat zeker niet waard...
Wie comfort en luxe in een stijlvol hotel wil, is hier zeker op de juiste plaats!

Datum van verblijf: mei 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Charlotte V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GUEIT G, Responsable relations clients van Sofitel Marseille Vieux-Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2014
Google-vertaling

Dear Madam,
Thank you so much for sharing your comments on TripAdvisor ! Your satisfaction is our priority and we are very happy to know that you spent a nice time in our luxurious house. We are glad that you appreciated the comfort and the cleanliness of our room. However, we regret you were not convinced by the price of your beverage. This price may be explained by our top quality products, the 5 star service, as well as the beautiful view on the Old Port !
We are looking forward to welcoming you again for a new stay in the heart of the Phocean city for your next trip to the South of France.
Best regards,
Gersende GUEIT, Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 september 2013

Datum van verblijf: september 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
GUEIT G, Responsable relations clients van Sofitel Marseille Vieux-Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2013
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 10 juni 2013

Goeie ontvangst in het hotel en vlotte check in.
Hadden een "luxery room" met terras en zicht op de oude haven. Het uitzicht vanuit de kamer was mooi. De kamer zelf was correct, doch aan de kleine kant, voor een dergelijk type kamer in een luxe-hotel.
Da kamer was wel steeds heel verzorgd. 'savond werd ze opnieuw opgemaakt en voorzien van verse handdoeken.
Het ontbijt was top en het zicht tijdens de maaltijd was fenomenaal.
De congiergeservice was een grote hulp en verdient een 10/10.

Het zwembad was te klein en voldeed niet aan de verwachtingen van een 5 sterrenhotel. Het moet bovendien gedeeld worden met het cliënteel van het novotel, dat samen met sofitel één geheel vormt.
Het uitzicht van buitenaf het hotel was oubollig en eigenlijk weinig aantrekkelijk. Het hotel heeft zijn beste tijd gehad en heeft nood aan renovatie. De service is wel op niveau en verdient zeker een extra vermelding.

De wifi-service op de kamer was ondermaats.
In de kamer was er 's nachts een lawaaierig geluid dat afkomstig leek van de airco. Het kon echter niet worden afgezet en was zonder meer storend.

Er leken tijdens onze aanwezigheid vooral zakenmensen het hotel aan te doen.

Voor dergelijke prijsklasse, mag er qua kamer zeker meer verwacht worden.

Datum van verblijf: juni 2013
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank wes007
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GUEIT G, Responsable relations clients van Sofitel Marseille Vieux-Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2013

Meneer,
Het gehele team van het Sofitel Marseille bedankt u hartelijk dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen op tripadvisor. Wij zijn blij dat u bevoorrechte momenten heeft ervaren en dat u ons ontbijt heeft gewaardeerd. Het spijt ons oprecht voor de overlastte u heeft ervaren tijdens de nacht en hopen dat het u niet teveel heeft gestoord in uw nachtrust. Het zou ons helpen als u een eventuele volgende keer direct uw ontevredenheid bij ons zou neerleggen zodat wij ter plekke een oplossing voor u kunnen vinden. Een reactie op uw opmerking over het zwembad, onze conciërges staan tot uw beschikking om u te begeleiden naar een sportcomplex naast ons hotel wat meer comfort biedt. Wij danken u voor het compliment voor onze service en hebben ook deze complimenten aan de medewerkers doorgegeven, wat met grote dankbaarheid in ontvangst is genomen.
Nogmaals hartelijk dank dat u uw ervaringen met ons wilde delen en wij zullen ons uiterste best doen om de door u opgemerkte tekortkomingen te verbeteren. Wijn hopen u nopens te mogen verwelkomen in het hartvan de oude haven van Marseille, Met vriendelijk groet.
Gersende GUEIT, Duty Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 november 2012

Alles wat je van een luxe hotel in een stad verwacht
Professioneel,kwaliteit,aangenaam,goed gevoel
Valet parking van het hotel ,geen zorgen bij aankomst
Alles op wandelafstand,bushalte aan de deur.
Het ontbijt bijna overdreven luxe en attentie

Datum van verblijf: november 2012
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank toni2312_12
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken