nhow Marseille at Palm Beach
Hotel 96(Marseille)
168 US$
  • Gratis parkeren
10 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamer was ruim, netjes. en het bed comfortabel. Er is een groot buitenzwembad met zout water. Her ontbijt is luxe en het is erg fijn dat je buiten op het terras kan ontbijten. Wel hadden we veel last van de rook van anderen.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
17 september 2016 beoordeeld

Geweldig hotel, leuke knappe jongens die welwillend zijn om je informatie te geven. Heerlijk en groot zwembad met goede pool service. Eindelijk een hotel met zoveel pool bedjes dat je je nou eens niet druk hoeft te maken om die rare handdoek reserverings cultuur. Goed restaurant alleen toen wij er waren was er iets aan de hand zodat het heel erg lang duurde maar super locatie. Lunch ook goed. Cocktailbar ook prima maar jammer dat ze af en toe een rare dj avond hebben waar weinig gebeurt. Ontbijt prima en Pullmann heeft echt de allerbeste bedden in de hotelwereld en grappig genoeg, je kan de bedden en toebehoren kopen. Zo lekker. Ook kind had een redelijk bed. Doucheschuim kan beter en gordijnen waren toe aan vervanging maar balkonnetje aan de zee maakt heel veel goed. Ontbijt is trouwens ook prima. Buiten of binnen en heel aardige jongen die zeer hulpvaardig was. Kortom een heerlijk hotel en ook dicht bij strand. Jammer dat Marseille nog viezer is dan ook een rauwe havenstad, Amsterdam door hetzelfde probleem, te weinig vuilnisbakken en daardoor gooit iedereen alles op straat. Amsterdam gaat er veel beter mee om. Op de hele lange boulevard, wij waren er tijdens de immense bosbrand waardoor de hemel zwart was en dreigend, maar aan zee leuke restaurants en bars waar je heerlijk in de zon kan zitten maar er zitten ook een paar tourist traps tussen. Beware!

Kamertip: Een kamer aan zee is wat je in dit hotel wil.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
MANAGER_PALMBEACH, Responsable relations clients van nhow Marseille at Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 oktober 2016

Geachte Heer,
Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Pullman Marseille Palm Beach erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.
Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.
Hoogachtend,
Margaux Morel
Guest Experience Manager

12 juni 2016 beoordeeld

wat de ligging van dit hotel betreft , geen probleem , gewoon prachtig , langs de kust. Met een super zwembad en terrassen die het mogelijk maken om buiten een aperitief te nemen of het ontbijt of een diner. Het eten is super lekken , van het ontbijt tot het avondmaal . Super suggesties , wel berekenen prijzen; Kamers ruim , proper , groot , met een prachtig zicht op de zee. MAAR voor het hotel liggen er rotsen en op die rotsen is er zeewier , en in volle zon dat stinkt gewoon naar rotte eieren . Wie het kan oplossen weet in niet , maar gewoon aan het zwembad liggen is zoals langs een open riool .Het hotel zoekt voor een oplossing , maar blijkbaar moet de stad meewerken.Mooi is het hotel die deelmaakt van die rotsen.Gezellig?verblijf

Verbleef: juni 2016
22 mei 2016 beoordeeld

De locatie is geweldig. Mooi uitzicht en wat een rust! De bus stopt voor de deur en brengt je binnen 20 minuten in de haven van Marseille.
Het hotel is een aanrader door de gastvrijheid en de inrichting van het hotel. De bediening en het overige personeel was erg attent en behulpzaam.
In het restaurant hebben we geluncht, het was super! Het was zeker aan de prijs, maar erg lekker. De wijntjes die je besteld zijn erg duur, maar heerlijk van smaak.
De bedden slapen geweldig en we hadden een schuifpui in de kamer. heerlijk om het raam zo helemaal open te zetten. Kortom een heerlijke plek.

Kamertip: Je hebt kamers met uitzicht op zee en kamers met uitzicht op het zwembad en de zee.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
29 mei 2015 beoordeeld

Dit hotel is zeer verzorgd en heeft een adembenemend zicht op de zee. Vlakbij zijn er enkele stranden en je kan ook langs de rotskust wandelen. Voor de fuifbeesten misschien iets te ver van het centrum, maar je kan ook niet alles hebben hè !

Verbleef: mei 2015, reisde voor zaken
MANAGER_PALMBEACH, General Manager van nhow Marseille at Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2015

Geachte mevrouw, Geachte heer,

Ik dank u voor dat ik delen met al mijn teams. Hoop om u snel terug. Met vriendelijke groet.

Eric Lelouch
General Manager