“prachtig gelegen hotel met zicht op de middellandse zee”
Beoordeling van NH Marseille Palm Beach

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
NH Marseille Palm Beach
Beoordeeld als nr. 16 van 131 hotels in Marseille
14 juli 2017 beoordeeld

Sinds 1 mei 2017 wordt dit hotel uitgebaat door de NH-hotelketen. Hiervoor was het in handen van Pullman-hotels. Na de zomer sluit het hotel om tegen volgende zomer - volledig vernieuwd - te heropenen. Rekening houdende met dit laatste zal het hotel één van de mooiste van Marseille worden.
Wij hadden een kamer met terras en zee- / zwembadzicht. De meubels hadden wel een beetje hun beste tijd gehad maar de bedden waren van uitstekende kwaliteit en ook de badkamer was best in orde én er is een afzonderlijk toilet. Iedere dag kregen we gratis plat water en bruiswater op de kamer.
Eén van de absolute pluspunten van dit hotel is voor ons het zeer ruime zwembad met zicht op zee. Er zijn meer dan genoeg ligbedden zodat je zeker niet vroeg moet opstaan om een plaats te reserveren. Er is een zwembad-bar waar je ook iets kan eten. Het personeel (Guillaume!) is er uiterst vriendelijk en attent.
Het ontbijt is verzorgd, kan misschien iets uitgebreider maar eigenlijk is alles wat je wenst aanwezig, zelfs champagne Mercier! Ook hier echt vriendelijk personeel onder de perfecte leiding van Jean Marc.
Het hotel wordt volgens ons vooral bezocht door handelsmensen, er zijn dan ook regelmatig conferenties. Wij waren er echter met ons twee voor onze vakantie en hadden hiervan weinig of geen last.
Voor het hotel is er een bushalte naar het centrum. Afhankelijk van de verkeersdrukte doe je er 15 tot 25 minuten over om de Vieux Port (centrum) te bereiken. In de metro en in tabac-winkels kan je een 72 uur ticket aanschaffen voor 10,30 euro, wat best voordelig is. Voor een week-ticket (13,70 euro) heb je een pasfoto en identiteitskaart nodig, deze kan je enkel aanschaffen in de metro.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
MANAGER_PALMBEACH, Responsable relations clients van NH Marseille Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Beste gast,
Margaux Morel
Guest Experience Manager

Schrijf een beoordeling

10 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamer was ruim, netjes. en het bed comfortabel. Er is een groot buitenzwembad met zout water. Her ontbijt is luxe en het is erg fijn dat je buiten op het terras kan ontbijten. Wel hadden we veel last van de rook van anderen.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
17 september 2016 beoordeeld

Geweldig hotel, leuke knappe jongens die welwillend zijn om je informatie te geven. Heerlijk en groot zwembad met goede pool service. Eindelijk een hotel met zoveel pool bedjes dat je je nou eens niet druk hoeft te maken om die rare handdoek reserverings cultuur. Goed restaurant alleen toen wij er waren was er iets aan de hand zodat het heel erg lang duurde maar super locatie. Lunch ook goed. Cocktailbar ook prima maar jammer dat ze af en toe een rare dj avond hebben waar weinig gebeurt. Ontbijt prima en Pullmann heeft echt de allerbeste bedden in de hotelwereld en grappig genoeg, je kan de bedden en toebehoren kopen. Zo lekker. Ook kind had een redelijk bed. Doucheschuim kan beter en gordijnen waren toe aan vervanging maar balkonnetje aan de zee maakt heel veel goed. Ontbijt is trouwens ook prima. Buiten of binnen en heel aardige jongen die zeer hulpvaardig was. Kortom een heerlijk hotel en ook dicht bij strand. Jammer dat Marseille nog viezer is dan ook een rauwe havenstad, Amsterdam door hetzelfde probleem, te weinig vuilnisbakken en daardoor gooit iedereen alles op straat. Amsterdam gaat er veel beter mee om. Op de hele lange boulevard, wij waren er tijdens de immense bosbrand waardoor de hemel zwart was en dreigend, maar aan zee leuke restaurants en bars waar je heerlijk in de zon kan zitten maar er zitten ook een paar tourist traps tussen. Beware!

Kamertip: Een kamer aan zee is wat je in dit hotel wil.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
MANAGER_PALMBEACH, Responsable relations clients van NH Marseille Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 oktober 2016

Geachte Heer,
Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Pullman Marseille Palm Beach erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.
Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.
Hoogachtend,
Margaux Morel
Guest Experience Manager

12 juni 2016 beoordeeld

wat de ligging van dit hotel betreft , geen probleem , gewoon prachtig , langs de kust. Met een super zwembad en terrassen die het mogelijk maken om buiten een aperitief te nemen of het ontbijt of een diner. Het eten is super lekken , van het ontbijt tot het avondmaal . Super suggesties , wel berekenen prijzen; Kamers ruim , proper , groot , met een prachtig zicht op de zee. MAAR voor het hotel liggen er rotsen en op die rotsen is er zeewier , en in volle zon dat stinkt gewoon naar rotte eieren . Wie het kan oplossen weet in niet , maar gewoon aan het zwembad liggen is zoals langs een open riool .Het hotel zoekt voor een oplossing , maar blijkbaar moet de stad meewerken.Mooi is het hotel die deelmaakt van die rotsen.Gezellig?verblijf

Verbleef: Juni, 2016
22 mei 2016 beoordeeld

De locatie is geweldig. Mooi uitzicht en wat een rust! De bus stopt voor de deur en brengt je binnen 20 minuten in de haven van Marseille.
Het hotel is een aanrader door de gastvrijheid en de inrichting van het hotel. De bediening en het overige personeel was erg attent en behulpzaam.
In het restaurant hebben we geluncht, het was super! Het was zeker aan de prijs, maar erg lekker. De wijntjes die je besteld zijn erg duur, maar heerlijk van smaak.
De bedden slapen geweldig en we hadden een schuifpui in de kamer. heerlijk om het raam zo helemaal open te zetten. Kortom een heerlijke plek.

Kamertip: Je hebt kamers met uitzicht op zee en kamers met uitzicht op het zwembad en de zee.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Marseille bekeken
Golden Tulip Villa Massalia
New Hotel Of Marseille
nr. 19 van 131 in Marseille
887 beoordelingen
Prijzen weergeven

In NH Marseille Palm Beach geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over NH Marseille Palm Beach

Adres: 200 Corniche Pdt J F Kennedy, 13007 Marseille, Frankrijk (Voorheen Pullman Marseille Palm Beach)
Telefoonnummer:
Locatie: Frankrijk > Provence > Bouches-du-Rhone > Marseille
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 4 spahotel in Marseille
Nr. 4 zakenhotel in Marseille
Nr. 10 romantisch hotel in Marseille
Nr. 10 luxe hotel in Marseille
Nr. 10 familiehotel in Marseille
Prijsklasse: 246 € - 257 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — NH Marseille Palm Beach 4*
Aantal kamers: 160
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van NHHotels, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L., Weekend Desk en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij NH Marseille Palm Beach met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Pullman Marseille Palm Beach Hotel Marseille
Accor Marseille Palm Beach

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?