Beoordeeld op 19 juni 2018

Hotel op wandelafstand van de oude haven en dus centrum van de stad.
Receptie, kamer en ontbijt waren ok. Netheid (vooral in de bar) kan beter.
Een bevriend koppel had veel last van muggen op de kamer (niet het geval bij ons).

Datum van verblijf: juni 2018
Serge_KARLE, General Manager van Mercure Marseille Centre Vieux Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2018

Geachte klant,

Ik dank u dat u de tijd heeft genomen om uw appreciatie te delen met uw vorige verblijf. We nemen nota van uw opmerkingen om onszelf beter te kunnen verbeteren.
Ik kijk ernaar uit je binnenkort te zien,

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 24 april 2018 via mobiele applicatie

Bijna midden in de oude stad ligt dit hotel op makkelijke wandelafstand van het treinstation. Heel vriendelijke ontvangst is het eerste dat je krijgt, mogelijkheid je koffers veilig achter te laten mocht je nog niet kunnen inchecken. Een aangename bar, proper interieur. Heel mooie kamer, leuke propere en efficiente badkamer. Goede boxsprings, kastruimte, safe (gratis), koelkastje. Zachte airco. Een absolute aanrader is zeker en vast het uitgebreide en kwalitatieve ontbijt in buffetvorm. Echt voor iedereen wat wils! Lekkere koffie, ruime theekeuze. Hotel waar ik niet zou aarzelen volgende keer opnieuw te verblijven.

Datum van verblijf: april 2018
Serge_KARLE, General Manager van Mercure Marseille Centre Vieux Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2018

Geachte klant,

Het is met veel genoegen dat ik uw opmerkingen heb gelezen, ik ben verheugd over uw tevredenheid en zal deze naar mijn teams verzenden, ik hoop u de volgende keer te ontvangen.

Oprechte groeten,

Beoordeeld op 19 februari 2018 via mobiele applicatie

Perfect gelegen hotel. Op 10 min stappen van het station en 5 min van de haven. Kamers zijn ok , niet het modernste maar goed. Ontbijt in orde, alles wat je nodig hebt, maar geen overdaad. Vriendelijk, behulpzaam personeel, zowel receptie als bar/restaurant. Kamerupgrade verkregen als Gold-member. Altijd fijn.

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde alleen
Serge_KARLE, Directeur général van Mercure Marseille Centre Vieux Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2018

Geachte klant, ik volg uw terugkeer en ik ben blij dat u een goed verblijf heeft gehad. Ik kijk ernaar uit u de volgende keer te verwelkomen. Met vriendelijke groeten.

Beoordeeld op 9 oktober 2017

Het hotel is heel modern en ligt op wandelafstand van alle bezienswaardigheden in de stad.
De ontvangst was heel hartelijk ook al waren we veel te vroeg, maar we kwamen rechtstreeks van een cruise en wilden onze bagage kwijt.
Ook de bar was heel gezellig en bijna de ganse dag open.

Enig minpunt was het bed. We vonden de matras echt niet goed. Nu zijn we helemaal geen moeilijke mensen en slapen we heel vaak op hotel, maar dit heb ik toch zelden meegemaakt. Het was precies alsof er een topmatras ontbrak ofzo. Ik had nochtans in de reviews gelezen dat de bedden zeer goed waren... Wellicht is er iets fout gelopen? Bij het uitchecken heb ik het vermeld. De persoon aan de receptie reageerde heel begripvol en zei dat het ganse hotel nochtans volledig vernieuwd was.
We begrepen er beiden niets van.

Het ontbijt was lekker en uitgebreid. Er werd wel niets meer aangevuld na 9u00 ondanks het feit dat je tot 10u00 kon ontbijten. We kwamen echter niets te kort.
En de macarons waren super :-)

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 26 september 2017

Het Mercure Marseille Centre Vieuw Port ligt op 5 à 7 minuten lopen van "het" centrum van de stad: de oude haven. Ideaal voor een bezoek van enkel dagen of meer om de stad geheel te verkennen.
Het hotel is weliswaar groot maar de service is persoonlijk en goed: toen onze thuisvlucht werd geannuleerd, was de receptie zeer bereid om ons met informatie en wat opzoekwerk bij te staan.
Standaard kamers zijn conform vier sterren, hygiënisch en worden iedere dag weer goed verzorgd.
Tip: vraag even naar de Office du Tourisme, ook zowat om de hoek!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Serge_KARLE, Directeur général van Mercure Marseille Centre Vieux Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2017

Dear guest, I thank you for your pleasant comments about your recent stay in our hotel. I hope that you give us the pleasure of welcoming you back in the future. Best regards.