24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijna midden in de oude stad ligt dit hotel op makkelijke wandelafstand van het treinstation. Heel vriendelijke ontvangst is het eerste dat je krijgt, mogelijkheid je koffers veilig achter te laten mocht je nog niet kunnen inchecken. Een aangename bar, proper interieur. Heel mooie kamer, leuke propere en efficiente badkamer. Goede boxsprings, kastruimte, safe (gratis), koelkastje. Zachte airco. Een absolute aanrader is zeker en vast het uitgebreide en kwalitatieve ontbijt in buffetvorm. Echt voor iedereen wat wils! Lekkere koffie, ruime theekeuze. Hotel waar ik niet zou aarzelen volgende keer opnieuw te verblijven.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Serge_KARLE, General Manager van Mercure Marseille Centre Vieux Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 mei 2018

Geachte klant,

Het is met veel genoegen dat ik uw opmerkingen heb gelezen, ik ben verheugd over uw tevredenheid en zal deze naar mijn teams verzenden, ik hoop u de volgende keer te ontvangen.

Oprechte groeten,

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect gelegen hotel. Op 10 min stappen van het station en 5 min van de haven. Kamers zijn ok , niet het modernste maar goed. Ontbijt in orde, alles wat je nodig hebt, maar geen overdaad. Vriendelijk, behulpzaam personeel, zowel receptie als bar/restaurant. Kamerupgrade verkregen als Gold-member. Altijd fijn.

Verbleef: januari 2018, reisde alleen
Serge_KARLE, Directeur général van Mercure Marseille Centre Vieux Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 februari 2018

Geachte klant, ik volg uw terugkeer en ik ben blij dat u een goed verblijf heeft gehad. Ik kijk ernaar uit u de volgende keer te verwelkomen. Met vriendelijke groeten.

9 oktober 2017 beoordeeld

Het hotel is heel modern en ligt op wandelafstand van alle bezienswaardigheden in de stad.
De ontvangst was heel hartelijk ook al waren we veel te vroeg, maar we kwamen rechtstreeks van een cruise en wilden onze bagage kwijt.
Ook de bar was heel gezellig en bijna de ganse dag open.

Enig minpunt was het bed. We vonden de matras echt niet goed. Nu zijn we helemaal geen moeilijke mensen en slapen we heel vaak op hotel, maar dit heb ik toch zelden meegemaakt. Het was precies alsof er een topmatras ontbrak ofzo. Ik had nochtans in de reviews gelezen dat de bedden zeer goed waren... Wellicht is er iets fout gelopen? Bij het uitchecken heb ik het vermeld. De persoon aan de receptie reageerde heel begripvol en zei dat het ganse hotel nochtans volledig vernieuwd was.
We begrepen er beiden niets van.

Het ontbijt was lekker en uitgebreid. Er werd wel niets meer aangevuld na 9u00 ondanks het feit dat je tot 10u00 kon ontbijten. We kwamen echter niets te kort.
En de macarons waren super :-)

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
26 september 2017 beoordeeld

Het Mercure Marseille Centre Vieuw Port ligt op 5 à 7 minuten lopen van "het" centrum van de stad: de oude haven. Ideaal voor een bezoek van enkel dagen of meer om de stad geheel te verkennen.
Het hotel is weliswaar groot maar de service is persoonlijk en goed: toen onze thuisvlucht werd geannuleerd, was de receptie zeer bereid om ons met informatie en wat opzoekwerk bij te staan.
Standaard kamers zijn conform vier sterren, hygiënisch en worden iedere dag weer goed verzorgd.
Tip: vraag even naar de Office du Tourisme, ook zowat om de hoek!

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Serge_KARLE, Directeur général van Mercure Marseille Centre Vieux Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 oktober 2017

Dear guest, I thank you for your pleasant comments about your recent stay in our hotel. I hope that you give us the pleasure of welcoming you back in the future. Best regards.

9 mei 2017 beoordeeld

Ruime kamer, vriendelijke service, lekker ontbijt. Erg goed gelegen hotel, op wandelafstand van de Vieux-Port, in hartje Marseille. Gemakkelijke verbinding met openbaar vervoer (metro, tram) naar het treinstation Saint-Charles.

• Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Serge_KARLE, General Manager van Mercure Marseille Centre Vieux Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2017

Dear customer,

We’re glad to see that your stay was up to your expectations and that you enjoyed the localization of our hotel in Marseille. The whole Mercure team hopes to have gained your trust and to see you very soon back in France.
Best regards