Beoordeeld op 13 juni 2018

Door nederlandse gastvrouw hartelijk ontvangen. Heerlijke en ruime kamer in fraaie, franse villa. Prettige bedden, fijne douche. Parkeren op eigen terrein. Heerlijk ontbijt met persoonlijke bediening. Op loopafstand van centrum van Orange waar diverse restaurants en barretjes zich bevinden. Al met al een prettige ervaring en een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 8 juni 2018 via mobiele applicatie

Hier gaan we absoluut nog een keer heen! Supervriendelijke en zeer gastvrije eigenaren, heerlijke grote en gezellige slaapkamers, een fantastisch ontbijt, een lekker zwembad en de hond kon ook mee!
Ze wilden zelfs op de hond passen zodat wij even lekker zonder hond weg konden!
Zelf je drankjes pakken ( geweldige wijn!!!)
en Olivier heeft een keer heeeeerlijk voor de aanwezige gasten gekookt! Met zn allen aan 1 lange tafel....zoooooo gezellig!!!
Centrum op loopafstand en gratis parkeerruimte op hun eigen parkeerplaats achter de poort!
ALLES TOP!!!!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 28 februari 2017

De kamer was ruim en sfeervol ingericht. Wij waren met onze katten op reis en daarvoor waren speciale voorzieningen. Echt fijn geregeld.
Flexibiliteit in de aankomsttijden en heerlijk om een wandeling te maken naar het dorpje.

Kamertip: Zeggen wat je wilt en dan wordt de passende suggestie gedaan.
Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 23 juli 2016 via mobiele applicatie

Fijn zwembad √
Ruime, prettige kamer √
Zeer vriendelijke gastvrouw en heer √
Goede locatie √
(In centrum orange, 30 min van de ardeche, chatteu neuf du Pape en andere wijngebieden, Montpellier is een uurtje rijden)
Geweldig ontbijt √
Galerie

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 19 mei 2015 via mobiele applicatie

Villa Aurenjo wordt sinds kort gerund door Gerlien & Oliver. Een sympathiek stel met heel wat horeca-ervaring. De mooie stadsvilla met zwembad heeft grote kamers die aangenaam ingericht zijn. De table d'hôtes is heerlijk. Oliver is een zeer goede chef die werkt met excellente basisproducten en die de smaken zeer goed beheerst. Op de binnenkoer genoten we in leuk gezelschap van een heerlijk Italiaans geïnspireerd diner. De wijn vloeide rijkelijk en de tafeldiscusdies tussen de gasten waren plezant. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Wij bleven er helaas maar een nacht. Een plek om naar terug te keren voor een wat langere periode.

Datum van verblijf: mei 2015