Annekedg
Ieper (Ypres), België

Tophotel!

Beoordeling van Hotel Les Bories & Spa
4,0 van 5 bollen23 aug 2020 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een prachtig hotel, super service en super lekker eten! We hebben enorm genoten van onze vakantie met de kindjes. Het personeel is top en heel vriendelijk, ondanks de drukte van onze kinderen.

1 minpuntje: er is geen WiFi in het restaurant of het terras buiten aan het restaurant. Wat wel handig was geweest voor de kindjes 😉.
Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
2.0 km van Hotel Les Bories & Spa
3.9 km van Hotel Les Bories & Spa
  • Booking.com
4.7 km van Hotel Les Bories & Spa
Gratis parkeren
Restauration autour de la piscine
7.3 km van Hotel Les Bories & Spa
7.9 km van Hotel Les Bories & Spa
Zwembad
8.7 km van Hotel Les Bories & Spa
Gratis parkeren
Terrasse de l'hôtel, déjeuner et souper là
7.5 km van Hotel Les Bories & Spa
Meer hotels in Gordes bekijken
Beoordeeld op 12 juni 2017 via mobiele applicatie

Prachtige locatie, heel rustig gelegen.
Wij hadden een kamer met privétuintje, gezellig moet ik zeggen 😀.
Ruime kamer maar wel volgestouwd met meubelen. Voor mij mochten de zeteltjes en tafel weg want er was ook nog een schrijtafel.
Apart toilet in de badkamer en halletje.
Alles in het wit.

Vriendelijk personeel, discreet en hulpvaardig.
Vriendelijk onthaal aan de receptie.

Met deze mooie locatie, zowel voor zomer en winter want buiten- én binnenzwembad!

Datum van verblijf: mei 2017
DIR_GENERALE, Directeur général van Hotel Les Bories & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2017

Dear Horrormuis87,

Thank you very much for taking the time to write such a nice review of your experience at Les Bories & Spa.

It is a real pleasure to learn that you have a great stay with us, and that you enjoyed your room, the service provided by our staff, as well as our location. Thank you for all your kind compliments.

We are looking forward to welcome you soon,

Best Regards,

Beoordeeld op 25 augustus 2015

Supermooi hotel, ruime kamer, zeer rustig, prachtig zwembad, mooi uitzicht, vriendelijke ontvangst, superontbijt,... Niks op aan te merken! We werden 5 dagen in de watten gelegd en hebben er enorm van genoten.

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 21 juni 2015

Les Borries is een parel in de Luberon, schitterende locatie met prachtige vergezichten. Vriendelijk personeel en een geweldige keuken met lokale gerechten, schitterende terroirwijnen, lokale geitenkaas en een succulent ontbijt. Probeer het terras als het weer het toelaat. Mooi zwembad met annex poolhouse/zomerrestaurant.

Kamertip: Kies een kamer in het hoofdgebouw, deze zijn beter uitgerust.
Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 13 mei 2014

Het was een geschenk van mijn broer en ik was aangenaam verrast, ik wist niet wat ik zag, precies een kleuter in een speeltuin, vriendelijk personeel, mooie omgeving, zeer mooie kamers, zalig zwembad, mooie tuin en veel ruimte in de kamers, ik kan hier maar enkel lof over uiten

Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 28 januari 2014

Na een eerste bezoek in 2011 wat ons toen goed bevallen was, zijn we in 2013 teruggegaan. Jammer genoeg was dit een tegenvaller. Het personeel leek behoorlijk “down” te zijn en veel van hen liepen met een saggerijnig gezicht rond. Na een zeer lange wandeling, gelukkig werden de koffers naar de kamer gebracht, kwamen we op onze kamer. Een op zich mooie kamer met een tuintje/ terras met ligbedden en een mooi uitzicht over de vallei. Echter toen we wilde douchen bleek er alleen een bad te zijn zonder douche mogelijkheid. Iets wat we de vorige keer wel hadden. Bij navraag blijkt dat er bij ons type kamers twee sub typen zijn begane grond, extreem lange wandeling en geen douche voorziening of eerste etage minder lange wandeling met aparte douche. Op mijn vraag om van kamer te wisselen kreeg ik een verontwaardigde reactie dat dat echt niet kon men zat vol. Ik kon douchen bij het binnenbad als ik dat zo belangrijk vond. Tja ik weet het voor 400 euro per nacht kan je ook niet veel verwachten, ik weet ook dat ze me bij Les Borries nooit meer zullen zien.

Kamertip: Zorg dat je weet wat je wilt een tuintje of een douche. Want wij hadden niet de goedkoopste (en ook niet de duurste) kamer maar toch heeft deze niet altijd iets zo vanzelfsprekends als een douche. Ook de afstand naar sommige kamers is stevig en heeft volgens mij iets met de prijsklasse te maken. Ik ben mogelijk een zeur maar als je ruim 400 euro per nacht neerlegt dan verwacht ik meer. Mail/ bel daarom voor je boekt.
Datum van verblijf: juni 2013