“Hel leuk voor het ontbijt”
Beoordeling van Le Gorille

Le Gorille
Geclassificeerd als nr. 121 van 274 Restaurants in Saint-Tropez
Keukens: Frans
15 maart 2020 beoordeeld

of voor een glaasje tussendoor... De service is er top, alsook de gastvrijheid. Zelfs als er geen plaats is dan vinden ze er eentje voor u :-)

Datum van bezoek: maart 2020

25 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Buiten seizoen iets vinden kleins te eten zeer moeilijk maar deze is wel een aanrader. Specialiteit steak tartare. Zeer eenvoudig maar heel lekker

Datum van bezoek: februari 2020
24 mei 2016 beoordeeld

Hier konden we lekker rondkijken in de haven tijdens het eten. Mosselen we waren heerlijk en kinderen hebben ook genoten.

Datum van bezoek: mei 2016
14 augustus 2015 beoordeeld

Leuk terras bar restaurant met lekker standaard eten en leuke bediening als je even genoeg hebt van de Sennequier wat natuurlijk ook top is en vier keer zo duur is.

Datum van bezoek: augustus 2015
26 februari 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend gezellig en knus restaurantje. We hebben hier heerlijk gegeten. Ze hadden een beperkte kaart, maar met alleen maar heerlijke gerechten. De bediening startte nors, maar ontdooide snel en bleek daarna zee goed en vriendelijk. Zou dit restaurant zeker weer actief opzoeken bij een volgend bezoek aan Parijs.

Reizigers die Le Gorille bekeken, bekeken ook

Ramatuelle, Saint-Tropez

Saint-Tropez, Franse Riviera - Côte d'Azur

In Le Gorille geweest? Deel je ervaringen!