“Uitstraling klopt niet met de rest”
Beoordeling van La Brasserie du nautic

La Brasserie du nautic
Geclassificeerd als nr. 114 van 149 Restaurants in Sainte-Maxime
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
27 augustus 2020 beoordeeld

Aan de buitenkant ziet alles er trendy en hip uit. Er draait een dj en de zak zit elke avond ramvol. Dan moet het wel oke zijn denk je dan. Op zich is het een prima tent echter meer dan dat is het ook niet. Aan de deur werden we niet heel hartelijk ontvangen, er was zogenaamd geen plaats. Na even aandringen en het zelf aanwijzen van een vrije plek mochten we dan, na dat onze tempratuur was opgemeten, naar binnen. Dat leek heel Corona proof maar ze deden dat niet bij iedereen, het personeel draagt geen mondkapjes en staat nooit op 1 m afstand. Kortom een beetje schijn vertoning. We bestelden het vleesgerecht van de dag. Dat was best lekker, echter de bediening heeft het zo druk, vooral met jonge vrouwen te verleiden, dat we elke keer lang op ons drinken moesten wachten. Een leuke tent maar 1x is genoeg.

10 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk is dit bezoek ons eigen schuld. Normaal pikken wij steeds de juiste zaakjes via topadvisor uit het aanbod, maar hier lieten we onze honger en zin voor decoratie de leiding nemen. Gerechtjes om te delen staan niet op de kaart en de bediening wil echt snel tafels wisselen. Dus de aperitief, het hapje en het hoofdgerecht komen zeer snel. Wij namen de dagsuggestie, Tamara de boeuf, en hadden dat beter niet gedaan. Het vlees was ipv. saignant, blue en bien cuit..... en daarnaast bijzonder taai door de pezen. De bediening heeft wel aangeboden een nieuw bord te brengen maar de honger was reeds voorbij. Verder in de zaal waren ook klachten. Het gerechtje werd dan ook door de zaak in mindering gebracht. De pizza was wel lekker.

7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Temperatuur werd gemeten aan de ingang.
De portie tonijn was iets te klein, maar voor die prijs (21 euro) mocht ik misschien niet meer verwachten. Mooie zaak met live muziek.

12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een entrecote besteld maar die was vrij taai en met veel vet aan de friet was slap en niet erg doorbakken. De bediening was wel super vriendelijk

Datum van bezoek: september 2019
16 juli 2019 beoordeeld

Wij zijn verschillende keren iets gaan drinken in dit café. Elke keer is dit meer en meer tegengevallen. Er staat een buitenwipper aan de deur die geen enkel nut heeft en duidelijk enkel dient om het café een soort van VIP uiterlijk te geven. De bediening is onvriendelijk, en ondanks dat ht niet op de kaart staat geeft men 's avonds geen warme dranken (geen koffie, geen thee, niets). De kinderen zaten er echter graag en dus af en toe gingen we er iets drinken. Vorige week ging mijn man met de jongste van 5 jaar nog een virgin cocktail drinken. Dat vormde toen geen probleem. Gisteren deed ik hetzelfde, maar omdat mijn zoontje niet via de ingang passeerde (immers, alles is volledig open, doch aan de werkelijke deur staat de spierbundel) en ik snel ahter hem aan ging om hem niet kwijt te geraken, werd ik plots door de spierbundel aangesproken. Dat ik zeer onbeleefd was omdat "ik me niet gepresenteerd had bij hem", dat het "een bar betreft en dat kinderen niet toegelaten zijn". Op mijn repliek dat de kinderen er al verschillende keren waren zonder enige commentaar maar dat toen waarschijnlijk zijn collega spierbundel aan de deur stond werd ik afgedaan als leugenaar. De spierbundel blies erg hoog van de toren over zijn "VIP-club". Toen ik hem erop wees dat zijn café één van de vele is en zeker niet de allures moet hebben van een VIP-club van Saint-Tropez werd ik met mijn vijfjarig zoontje buiten gezet. Ik kwam er al niet met veel zin, maar nu geheel niet meer. Overprijsd, onvriendelijk en pretentieus.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die La Brasserie du nautic bekeken, bekeken ook

Sainte-Maxime, Franse Riviera - Côte d'Azur

In La Brasserie du nautic geweest? Deel je ervaringen!