“Best risotto in town!”
Beoordeling van Le P'ti Carre

Le P'ti Carre
Geclassificeerd als nr. 61 van 147 Restaurants in Sainte-Maxime
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk was alles geweldig, super gastheer, hele oprechte en vriendelijke bediening en werkelijk geweldige risotto, vooraf gegaan door tantalki tonijn. Partner had risotto met gamba’s, ik met Shi take en foie gras. Absolute aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2021

12 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: augustus 2021
6 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

1 week geleden beoordeeld

Reizigers die Le P'ti Carre bekeken, bekeken ook

Sainte-Maxime, Franse Riviera - Côte d'Azur

In Le P'ti Carre geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.