“zeer lekker”

Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Jardin Albert 1er
28 juni 2018 beoordeeld

restaurantje vlak bij de place mecenas (achteraan links)
mooi terras, lekkere gerechten, vriendelijke bediening
zeer mooi gelegen in een winkel-restaurantstraat

Datum van bezoek: juni 2018

2 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van onze chauffeur hebben we hier gegeten. Het eten is goed, maar toch ietwat aan de dure kant. Mede door de prijs valt mijn oordeel wat lager uit. De porties zijn royaal en de gerechten zijn gemaakt van verse ingredienten. Het is er altijd druk, dus reserveren is een aanrader.

Datum van bezoek: december 2017
27 december 2017 beoordeeld

we waren vroeg om te eten rond 19.30. de anti pasta mixta was redelijk vlak van smaak de ichet wijn w3as goed de bediening was uitstekend in vergelijking met vorige jaren was het over het algemeen wat minder jammer we gaan volgend jaar naar iets beters zoeken

Datum van bezoek: december 2017
22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer groot bord.
Wij nog plaats aan de tafel.
Snelle bediening (iets te snel).
Prijs is ok.
Onze schotel was niet voldoende warm

Datum van bezoek: oktober 2017
31 augustus 2017 beoordeeld

La Villa d'Este is echt een aanrader als je naar Nice gaat. Wij hebben er uiteindelijk 2 keer gegeten. Er staan rijen buiten omdat mensen er graag eten, wachten duurt overigens niet heel lang (met z'n tweeën) en als je binnen gaat zitten kun je vaak al gelijk aan tafel.

Qua eten zijn het hele grote porties maar kwalitatief erg goed. Wij nemen over het algemeen vaak voor- en hoofdgerecht, maar dit was echt niet nodig. Een hoofdgerecht was meer dan voldoende (pasta's en lasagna's). Desserts zijn ook aan te raden! Ik was zeer tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding.

Wat betreft de bediening is het niet hoogstaand, het is er ontzettend druk en ze proberen zoveel mogelijk mensen tegelijk te serveren. Het was voor ons echter geen hekelpunt, met een lekker flesje wijn en een goede maaltijd ben je hier wel zoet. Het terras kijkt uit op een gezellig drukke straat met soms wat straat artiesten, erg leuk.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die La Villa d'Este bekeken, bekeken ook

Nice, Franse Riviera - Côte d'Azur

In La Villa d'Este geweest? Deel je ervaringen!