“Unique! Hidden gem!”
Beoordeling van Peppino Cantinetta

Peppino Cantinetta
Geclassificeerd als nr. 2 van 2.122 Restaurants in Nice
8 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder goede Mediterraanse keuken en fantastische persoonlijke service. Kleine zaak in typisch vieux Nice straatje. Met aandacht en liefde voor het eten en de wijn.
Alles homemade. Wij nemen vaak de gemengde kaas/charcuterie plank met truffel. Maar alles is heerlijk!

Datum van bezoek: juli 2022

16 januari 2022 beoordeeld

de lasagne met pompoen en champignons is een echte aanrader.
fijne sfeer en supervriendelijke bediening.

Datum van bezoek: januari 2022
1 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Schattig slagertje/restaurantje in een steegje in het oude Nice. Ontzettend vriendelijke bediening. Kleine kaart maar met voor ons ruime keuze. Geen vaste kaart maar ligt aan de inkoop van de dag. Dat vind ik leuk en geeft aan dat het vers is.
De man die ons hielp was erg enthousiast en sprak vloeiend Frans, Engels en Italiaans

Datum van bezoek: augustus 2021
18 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk! Aanrader! Gezellige locatie en heel vriendelijke bediening. Verse ingrediënten en sfeervol tafelen! Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2021
Peppino cantinetta, Propriétaire van Peppino Cantinetta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2021

thank you so much for your visit at the cantinetta !! it will be a pleasure to welcome you again ! alla prossima!

21 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas pas op onze laatste avond van onze 5 dagen Nice ontdekt. Heerlijke delicatesse zaak in een gezellig steegje met lekkere wijnen, tapasplanken en gerechten. Personeel uitmuntend vriendelijk en klantvriendelijk. Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020
Peppinocantinetta, Propriétaire van Peppino Cantinetta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2020

thank you very much for your visit at the cantinetta !!!

Reizigers die Peppino Cantinetta bekeken, bekeken ook

Nice, Franse Riviera - Côte d'Azur

In Peppino Cantinetta geweest? Deel je ervaringen!