“Dag strand inclusief een lekkere lunch”
Beoordeling van Restaurant Papaya Beach

Restaurant Papaya Beach
Geclassificeerd als nr. 11 van 37 Restaurants in Èze
Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
19 augustus 2021 beoordeeld

Heerlijke locatie , met een fijn restaurant en goede bediening.
Het blijft de Cote d'azur dus niet goedkoop, maar als dat je benchmark is dan is prijs/kwaliteit wel in balans.
Goed gegeten, fijne burgers en een heerlijke Mojito.
Bediening werkt zeer hard en toch hoef je nooit heel lang te wachten.
Wil zeker een keer terug.
Bedjes etc kan je het beste reserveren in het hoogseizoen.

Datum van bezoek: augustus 2021

14 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Supermooie locatie, vriendelijke bediening! We hebben geniten van lekker eten in een uniek kader! Soms wel je voeten opheffen als de zee wat wilder is

Datum van bezoek: juli 2021
11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

... maar meer ook niet. Na een bezoek aan Eze hier neergestreken. De locatie is top, daar je direct aan de zee zit. Onze dochter heeft er nog heerlijk gezwommen. Het is een heel smal stenen strand. De blonde dame in de bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het eten was goed op smaak, echter zijn de porties te klein... Dit terwijl de prijs bovengemiddeld is. Een beetje een twijfelgeval dus...

Datum van bezoek: september 2019
22 augustus 2017 beoordeeld

Na een leuke wandeling kwamen we hier terecht. Super leuk restaurantje met veel locale gasten Leuke menukaart

Datum van bezoek: juli 2017
19 augustus 2016 beoordeeld

Na een heerlijke stranddag en opgefrist te hebben heerlijk aan het strand gegeten met een ondergaande zon. Op en top een vakantie gevoel met vriendelijke personeel en heerlijk eten.

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Restaurant Papaya Beach bekeken, bekeken ook

Èze, Franse Riviera - Côte d'Azur

In Restaurant Papaya Beach geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.