tondeliefde
Rijswijk

prima etappe plaats, maar wel wat buiten het centrum

Beoordeling van Ibis Cavaillon Luberon
4,0 van 5 bollen17 jun 2018 beoordeeld
Ruime kamers, die iets groter zijn dan de standaard IBIS kamers met zoals beloofd in de aanbieding goede bedden. Het was schoon. Het restaurant heeft een beperkte kaart maar de gerechten zijn van goede kwaliteit en de dagschotel heb ik niet geprobeerd maar zag er goed uit.
Datum van verblijf: juni 2018
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen aanbetaling vereist
    Geen aanbetaling vereist
    2.1 km van Ibis Cavaillon Luberon
    Meer hotels in Cavaillon bekijken
    Beoordeeld op 20 januari 2018

De snelweg ligt nabij, dank zij een goede isolatie hadden we geen geluidshinder.
    Het terrasje vonden we praktisch, zodat we bijvoorbeeld onze wandelschoenen konden laten luchten.
    De kamer is eenvoudig-praktisch ingericht.Persoonlijk hebben we graag het WC gescheiden van de badkamer.
    De IBIS-ontbijtruimte is gezellig ingericht, maar we misten het versgeperst sinaasappelsap.
    De airconditioning hebben we niet kunnen regelen en dus ook niet kunnen stoppen, het geluid vonden we storend.
    Vrijdagavond, rond 23u50, hebben we een 10tal minuten voor een gesloten deur gestaan. Het is ook niet altijd duidelijk welke receptie open is!
    Zaterdagmorgen hebben we gemeld dat de verlichting in het trappenhuis niet werkte. Bij het verlaten van het hotel op zondagmiddag was het nog steeds niet hersteld.

Datum van verblijf: januari 2018
    Beoordeeld op 28 mei 2017

Mercure - Ibis is een gebouw, met twee ingangen en twee recepties, te bereiken via trap of sterk oplopende helling.Binnen zijn er wel twee liften..
    Bij aankomst was er niemand op de Ibis receptie.
    Toevallig merkten we in de inkomhal dat we ons moesten melden op de receptie van Mercure.
    Waarom staat dat kaartje niet op de receptie van Ibis?
    Binnen zijn er ook veel niveau verschillen en geen kamers op het gelijk vloers.
    Onze kamer op de eerste etage was ruimer dan de standaard Ibis kamers met mooi balkon met tafel en twee zeteltjes.
    De twee bedden waren groot en zeer comfortabel.
    Badkamer was ook in orde.
    Enkel de airco/verwarming werkt niet goed en heeft geen regelbare ventilatie debiet.
    Diner was goed met voldoende keuze mogelijkheden en mooi verzorgd.
    Bij het ontbijt was alles in orde, uitgenomen het kokend water om eieren te koken was men vergeten op te zetten, heb dat in andere beoordelingen over dit hotel nog gelezen.
    Misschien automatiseren met een timer?
    Vervelend was ook dat de uitgang van Ibis s' morgens afgesloten was en men de omweg langs de receptie van Mercure moest maken om buiten te geraken.

Datum van verblijf: mei 2017
    Beoordeeld op 28 september 2016

Kamer en eten en zwembad ok. Bij het ontbijt was de verantwoordelijke plots weg. wij zaten zonder koffie, koeken waren niet vers. Het stokbrood was eveneens taai. Jammer wel een prachtig avondeten. Was het ontbijt maar zo.

Datum van verblijf: september 2016
    Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
    Céline M, Directeur général van Ibis Cavaillon Luberon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2016

Guten Tag sind wir begeistert(entführt), zu wissen, daß das Ihre Nacht hotel gut verbracht ist.

Leider für das Frühstück ist Ihre Erfahrung schwerer gewesen, und wir entschuldigen uns es.
    Wir lassen ihre Unannehmlichkeiten in den Dienst Frühstück hinaufgehen.

Wir hoffen, Sie an einem nächsten Frühstück zu überraschen.

In bientot

Beoordeeld op 4 augustus 2014

Datum van verblijf: juli 2014
    Beoordeeld op 2 juli 2014

We verbleven 2 dagen in dit hotel.We werden steeds vriendelijk ontvangen en begroet.De kamer was voorzien van een uitstekend bed en in de badkamer was er een inloopdouche.Het ontbijt was, zoals steeds ,uitgebreid en verzorgd.
    Een pluspunt bij dit hotel is het zwembad.Een prima hotel ,waar wij geen opmerkingen over hebben.Ideaal voor wie in de streek wil overnachten.

Datum van verblijf: juni 2014