“Toprestaurantje in Cavaillon!”

L'Envol
Geclassificeerd als nr. 1 van 84 Restaurants in Cavaillon
Prijsklasse: € 30 - € 60
21 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van kennissen een tafeltje voor 2 gereserveerd in dit niet zo groot, doch heel gezellig restaurant.
De dame des huizes is de immens sympathieke Sara die ons met een grote glimlach welkom heette.
We hebben de menu gekozen van 3 gangen die ons meenam op een ontdekkingsreis naar een verrassend smakenfestijn.
Alles was prima verzorgd, een snelle en supervriendelijke bediening en dit alles mer een perfecte verhouding prijs/kwaliteit.

Ben je in de buurt van Cavaillon, ga zeker langs. Vergeet zeker niet te reserveren.

Datum van bezoek: juli 2022

7 december 2021 beoordeeld

Als je echt eens perfect wil eten met een uitzonderlijke service en echte kwaliteit aan gerechten met een ongelooflijke wijnkaart aan eerlijke prijzen, elke wijn is zijn prijs waardig. Elk gerecht is een waar genot. Ontvangst, vriendelijkheid, eerlijkheid, gewoon zalig. We hebben verschillende restaurants met michelin ster of meerdere bezocht in de regio maar nooit gevonden aan smaak en kwaliteit en service wat we daar week na week mogen beleven. Wel tijdig reserveren. Bedankt Sarah en Laurant

Datum van bezoek: december 2021
7 augustus 2021 beoordeeld

Wat een openbaring! In een kleine steeg, een klein, gezellig terras. Daar hadden we op aanraden van de schoonzoon gereserveerd voor een diner met ons tweeën. Alles maar dan ook alles is perfect. Sarah, de gastvrouw, doet alles op zo'n vriendelijke en natuurlijke wijze, dat we ons als koningen behandeld voelen. Haar man, de kok, zorgt voor ongelooflijk lekkere gerechten. Daar waar je soms fantastisch start, maar dat gaandeweg het niveau wat zakt, is dit hier absoluut niet aan de orde! Succulent! We maken in de toekomst graag een omweg om hier nog eens te komen eten. Reserveren is wel absoluut noodzakelijk.

Datum van bezoek: juli 2021
19 augustus 2020 beoordeeld

Wij zijn hier in onze week verblijf in de Provence 2x komen eten!
Super lekkere keuken en een heel vriendelijke en lieve Sarah die voor ons zorgde bij de bediening!
Aanrader!!!!!

Datum van bezoek: augustus 2020
16 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een rustig gelegen gezellig restaurantje in het centrum van Cavaillon. Super lekker gegeten, wij hadden het volledige menu ‘s avonds als diner. De gastvrouw is super vriendelijk. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die L'Envol bekeken, bekeken ook

In L'Envol geweest? Deel je ervaringen!