“een geweldig goed restaurant!”
Beoordeling van Restaurant Avenio

Restaurant Avenio
Reserveer een tafel
Geclassificeerd als nr. 9 van 703 Restaurants in Avignon
Prijsklasse: € 19 - € 45
4 augustus 2020 beoordeeld

We genoten van de lunch in dit geweldige restaurant. Drie gangen voor maar 21 euro. Hoeveel kwaliteit wil je voor zo weinig geld? Vooraf een tartare van zalm. Precies de goede bite en heerlijk van smaak. Vervolgens vis van de dag met confit van aubergine. Hoog op smaak. De pana cotta met rode vruchten was heerlijk. Net als alles. Een vast adres voor als we in Avignon zijn. Een aanrader voor de gasten in onze chambres d'hotes Les terrasses de Cascavelle.

Datum van bezoek: augustus 2020

22 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten van een heerlijke maaltijd van begin tot einde. De jonge enthousiaste gastvrouw verzorgde ons van begin tot einde. Perfect smaken pallet, lam super mals en eend gebakken zoals het hoort (rosé). In Avignon één aanrader Avenio!

Datum van bezoek: juli 2020
17 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen op aanraden van onze host en het overtrof zelfs onze verwachtingen. Het drie gangen menu, de wijnen en de bediening waren excellent!

Datum van bezoek: september 2019
25 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker gegeten! We hebben er zelfs twee avonden gedineerd! Heel vriendelijke bediening. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder goed restaurant, met een meer dan uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Voorgerecht van drie kleuren tomaat, mozzarella en meer dan rijkelijk truffel was een van de beste voorgerechten ooit gehad. Zeer correcte bediening, mooie wijnkaart. Juweel van een restaurant.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Restaurant Avenio bekeken, bekeken ook

In Restaurant Avenio geweest? Deel je ervaringen!