5 oktober 2016 beoordeeld

Om zwarte Zaterdag te vermijden zijn we donderdag vertrokken vanuit Nederland en hebben 2 overnachtingen geboekt. De tweede was in Aix-en Provence in het Renaissance en prima bevallen! Het hotel heeft een klein zwembadje wat voor de kinderen even leuk is en je loopt zo het gezellige centrum van de stad in. Kamers zijn nieuw en ruim. Echte aanrader.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Florence B, Directeur général van Renaissance Aix-en-Provence Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2016

Dear RichardW035

Thank you very much for sharing your positive experience at the Renaissance Aix en Provence Hotel.

We will be happy to welcome you again very soon

10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruime kamers. Netjes. Rustig .Fantastisch ontbijt . Heel vriendelijk personeel , zowel aan de receptie als in het restaurant. Goede ligging. Het oude stadscentrum is gemakkelijk te bereiken ( 10 min wandelen).

Verbleef: september 2016

Dear Franneke2014

We will be happy to welcome you again very soon

27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit fantastische hotel is een echte aanrader! Het hotel en de kamers zijn prachtig ingericht. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Heel handig is de parking van het hotel. Bovendien wandel je in vijf minuutjes naar het centrum.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Florence B, Directeur général van Renaissance Aix-en-Provence Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2016

Dear Lies D,
Thank you for your very nice feedback about Renaissance Aix-en-Provence hotel! It is always important to know our guests enjoyed their experience in our hotel.
We are delighted to read that you enjoy the hotel, its location and our parking. We are also pleased to learn that our rooms and their decoration fitted well to your expectations.
And what a pleasure for us to learn that you note the friendliness and the helpfulness of our staff! Our employees are definitely dedicated to give you the best experience possible in our hotel.
We hope to welcome you among us soon at Renaissance Aix-en-Provence!
Our best regards,

24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi en nieuw hotel op slechts 10minuten van het centrum van Aix-en-Provence en toch rustig gelegen!
Vriendelijk onthaal en zeer behulpzame conciërge bij het boeken van tours of restaurents!
Trouwens hun eigen restaurent is ook eeg lekker!
Mooi ruime kamer met praktische inloopdouche!Toffe bar in de tuin!
Een echte aanrader!
Frank

Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
Florence B, Directeur général van Renaissance Aix-en-Provence Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 oktober 2016

Dear frankvV4175JD

We would like to sincerely thank you for your warm feedback about Renaissance Aix-en-Provence hotel! It is always important to know our guests enjoyed their stay among us.

We can’t wait to welcome you again in Renaissance Aix-en-Provence Hôtel and we hope to see you soon!

Best regards,

26 januari 2016 beoordeeld

Prachtige inrichting, grote schone kamers en een heerlijke spa met zwembad en hammam. Het zwembad is alleen toegankelijk voor kinderen van 7 uur tot 10 uur 's ochtends en na 7 uur 's avonds. Erg jammer. Prijzig ontbijt van 26 euro per persoon, wel uitgebreide keus en verse producten.

• Verbleef: januari 2016, reisde met familie
Florence B, Directeur général van Renaissance Aix-en-Provence Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 januari 2016

Dear Sarale2012

It is a pleasure to learn that you enjoyed your stay among us.
I hope we will the opportunity to welcome you in a very near future.