Boutique Hotel Cézanne(Aix-en-Provence)
181 US$
161 US$
  • Roomservice
Escale Oceania Aix En Provence(Aix-en-Provence)(Heel veel waar voor je geld!)
91 US$
Aquabella Hotel(Aix-en-Provence)
223 US$
  • Zwembad
Hotel Le Pigonnet - Esprit de France(Aix-en-Provence)
343 US$
333 US$
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 376 US$ per nacht.

Chateau de la Pioline(Aix-en-Provence)
165 US$
  • Gratis parkeren
Ibis Aix en Provence(Aix-en-Provence)(Heel veel waar voor je geld!)
96 US$
  • Gratis parkeren
Les Lodges Sainte Victoire(Le Tholonet)(Heel veel waar voor je geld!)
712 US$
696 US$
La Maison d'Aix(Aix-en-Provence)
584 US$
513 US$
  • Inclusief ontbijt
Le Mas d'Entremont(Aix-en-Provence)
28 november 2017 beoordeeld

Na een wandeling bevangen door het verlangen naar een echte croque monsieur (tosti). Het tijdstip net na de lunch. Loop het restaurant van de Roi René binnen en wordt ontvangen door een aller aardigste jonge dame en stelde mijn vraag. Zij stelde voor de vraag aan de keuken te stellen, ik werd op een plekje bij de bar geplaats en zonder veel meer woorden verteld dat het mogelijk was......eh voila...croque monsieur garni et pleins de saveur a l’ancienne....merci pour la cuisine et le service....ook aan te bevelen voor diner en lunch.

Verbleef: november 2017, reisde alleen
ElisabethMendes, Manager van Grand Hôtel Roi René Aix-en-Provence Centre - MGallery By Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 december 2017

Dear Guest,

We are really delighted to know that you felt warmly welcomed during your stay at the Grand Hôtel Roi René MGallery by Sofitel.

Your full satisfaction is a source of encouragements for all our staff. We will share your remarks with them.

We hope to welcome you again.

Sincerely,
Elisabeth MENDES - Operations Manager

24 juni 2017 beoordeeld

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
ElisabethMendes, Manager van Grand Hôtel Roi René Aix-en-Provence Centre - MGallery By Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

4 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is goed gelegen in het centrum van de stad. Makkelijk bereikbaar met de auto. Zeer goed ontbijt op het terras en mooi zwembad voor na het stadsbezoek. Auto kan geparkeerd worden in het hotel zelf, indien beschikbaar, zo niet in de publieke parking tegenover het hotel.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
ElisabethMendes, Directeur général van Grand Hôtel Roi René Aix-en-Provence Centre - MGallery By Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2016

Dear Gilrog,

Firstly, we would like to thank you for your comment.
We very much appreciate, and we will share your experience to all our team members,
Sincerely,

Elisabeth MENDES – Operation Manager

25 januari 2016 beoordeeld

Zeer goed hotel! Enig minpuntje was de minibar en de service aan de receptie. In mijn kamer stonden 2 waters met een stickertje op "offrez par nous". Ik heb deze 2 waters dan ook benuttigd en op het einde van de rit bleek dat ik hiervan ééntje moest betalen. Ik had ook 1 cola gedronken uit de minibar. De tarieven op de kaart in de kamer kwamen niet overeen met de werkelijke tarieven. Het water hebben ze gecrediteerd, voor de cola heb ik 1€ moeten bij betalen. In zo een knap en professioneel hotel vind ik het zwak om over 1€ moeilijk te doen.

• Verbleef: januari 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
MGALLERY, Responsable relations clients van Grand Hôtel Roi René Aix-en-Provence Centre - MGallery By Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2016

Dear Customer,
We thank you for having taken time to write your felt. It is a source of motivation important and full of value for our teams.
We apologize on the misunderstanding concerning the consumptions in the Minibar.
We shall be delighted to welcome you among us as soon as you can.

24 september 2015 beoordeeld

Hotelkamers waren wat aan de kleine kant en jammer dat het uitzicht aan de straatkant niet erg mooi is. Zwembad prima en eten zeer goed. Het hotel ligt op de perfecte locatie om naar het centrum te lopen.

• Verbleef: september 2015, reisde voor zaken
MGALLERY, Directeur général van Grand Hôtel Roi René Aix-en-Provence Centre - MGallery By Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 oktober 2015

Dear guest,

We thank you for having taken the time to share your review about your stay in our Grand Hôtel Roi René.

We are thrilled to know that you had a nice experience with us and we all hope to welcome you back soon.
Indeed, our hotel offers a very convenient location, very close to the historic center of Aix-en-Provence.

We will gladly share your pleasant comment with all our team.

Yours Sincerely,
Elisabeth MENDES- Operating Director