Beoordeeld op 5 september 2017

Prima hotel voor een nachtje. Wij hebben hier overnacht op onze terugreis vanuit Zuid Spanje naar Nederland. Spraken Engels. Konden laat inchecken en anders hadden ze ons de incheck mogelijkheden gegeven via de mail.

Kleine badkamer maar van alles gemakken voorzien.Zag er allemaal schoon uit.

Enigste nadeel was dat er geen lift was.
Summier ontbijt waar we wel 9,- pp voor moesten betalen.
Gezien prijs/kwaliteit verhouding wel een 4 sterren waard, het is echter geen 4 sterren hotel ;)

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 26 april 2017 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst, kamer schoon. Kleine badkamer met douche. Op de kamer staat een waterkoker en enkele zakjes thee en Nescafé . Het hotel ligt niet ver van de afslag Poitiers-Sud van de A10 en de N10. Parkeren gratis op eigen terrein.
Er is een restaurant, maar dat is niet altijd open. Wij vonden de prijs voor het ontbijtbuffet - euro 9,50- relatief duur, dus hebben we hier geen gebruik van gemaakt.
Prima prijs/ kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: april 2017
sebastien b, Responsable réception van Hotel Inn Design Poitiers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2017

Bonjour
Merci bien pour votre avis sur l'hotel Kyriad de Poitiers Sud.

cOrdialement

Beoordeeld op 6 januari 2017 via mobiele applicatie

Gewoon een redelijk hotel, geen luxe maar eenvoudig. Uitstekende vriendelijke receptioniste die ons door verwees voor diner naar 3 restaurants in de buurt. Nam daar uitgebreid de tijd voor. Kamers zijn gewoon goed schoon, wel een beetje gedateerd maar alles ziet er perfect uit.
Niets op aan te merken en de bedden slapen uitstekend zeker na bijna 850 km rijden uit Madrid. Pluspunten: Ligt vlakbij de snelweg op de toegangsweg naar het centrum. Dubbele ramen geen verkeer te horen. Zeer betaalbaar !

Datum van verblijf: januari 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 oktober 2016 via mobiele applicatie

Hartelijke ontvangst. We waren wat te vroeg maar dat was geen enkel probleem. Schone nette redelijk ruime kamer met koffie en thee zet faciliteiten.
Goed internet. Ligt aan drukke wegen, vlak bij de peage, maar geen geluidsoverlast. Zeer groot winkelcentrum op ca. 1 km. Div. restaurants in de buurt.

Datum van verblijf: oktober 2016
sebastien b, Directeur général van Hotel Inn Design Poitiers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2016

Cher client

Merci pour votre contribution. Cordialement

Beoordeeld op 18 november 2015

Zeer goede ontvangst aan de receptie.
Vriendelijk personeel. Gratis parkeren aan het hotel.
Mooie rustige kamer met uitstekend bed,tv en zeer goede wifi ontvangst.
Badkamer was ook in orde, haardroger,douche,wc en producten zoals zeep enz.
Goed ontbijt en zeer veel keuze voor het avondmaal in het restaurant.
In een woord samengevat: schitterend en zal zeker terug keren bij een volgende passage.

Datum van verblijf: november 2015
sebastien b, Gérant van Hotel Inn Design Poitiers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 december 2015

Chère Madame, Cher Monsieur, Je fais suite à votre commentaire sur le site Tripadvisor et je vous en remercie. Je suis ravie que vous ayez apprécié votre séjour dans notre hôtel Au plaisir de vous accueillir à nouveau .