Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Ibis Laon(Laon)
89 US$
ibis
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
71 US$
61 US$
Booking.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
113 US$
Booking.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Roomservice
Booking.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Hotels.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Booking.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
TripAdvisor
Zie aanbieding
  • Gratis internet
TripAdvisor
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
TripAdvisor
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Beoordelingen (796)
Beoordelingen filteren
796 resultaten
Waardering van reizigers
348
334
90
16
8
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
348
334
90
16
8
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 796 beoordelingen
8 augustus 2017 beoordeeld

Dit hotel heeft een toplocatie. Zeer sfeervol. Prachtig onderhouden tuin met zicht op het meer. Verzorgd zwembad. Door aanwezigheid van grote groep motards was de sfeer wel minder en de service minder.

  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Qualys-Hotel
Bedank beire_the_biker
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 augustus 2017 beoordeeld

Dringend nood aan cursus klantvriendelijkheid zowel in restaurant als aan receptie! Kamer normaal om 15u toegangkelijk maar tot na 16u moeten wachten met kinderen bij zonder enige excuses. Spinnen in kamer, door dienster in restaurant gemorst op rok, hier ook geen enkele vorm van excuses. Aan receptie heel kort en nors!

  • Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Qualys-Hotel
Bedank joerio77
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
24 juli 2017 beoordeeld

Duur voor wat het is. Zag meerdere spinnenwebben in gang, er waren muggen en vliegen op de kamer bij aankomst. Oudere badkamer en tapijt op de vloer. Problemen met tv-kanalen maar wel goed bed.
Omgeving heel mooi en vooral rustig...

Kamertip: Beetje oudere kamer met tapijt als vloerbedekking. Oude badkamer en helaas geen vliegenraam want veel muggen door het meer.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Qualys-Hotel
Bedank Caroline M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Een TripAdvisor-lid
3
28 mei 2017 beoordeeld

Prima golf hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel, spreekt helaas weinig andere talen dan Frans. Standaard kamer (111) was prima. 2 losse bedden, balkon en uitzicht op het meer, maar geen AC. Prima badkamer, die paar upgrades had ondergaan, maar niet netjes afgewerkt. Redelijk gehorige kamers, in de avond hoor je mensen naar bed gaan (deuren, schuiven meubulair op balkon?). Zou voor 4 sterren hotel beter kunnen. Green fees met korting via receptie te regelen.

  • Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Qualys-Hotel
Bedank Een TripAdvisor-lid
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
11 april 2017 beoordeeld

We werden ondergebracht in een kamer op de eerste verdieping. Ouderwets, aftands, zonder direct zicht op het meer, zelfs niet als je op het kleine balkon op de stoelen zit. Deze kamers zijn niet op de site van het hotel geplaatst. Slechts nadat we ons hierover beklaagden kregen we voor dezelfde prijs een betere kamer op de tweede verdieping. Deze had een direct zicht op het meer, was iets recenter gepimpt maar eveneens gedateerd. Ontbijt is beneden peil. Bediening wisselend slecht tot gemiddeld. Spa is op +2km van het hotel met onafhankelijke private uitbating aan 100€ voor hooguit 1.5u all in! Geen vier maar hooguit drie sterren waard.

  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Qualys-Hotel
Bedank MaartenTripadviser
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken