79 US$
81 US$
48 US$
Priceline
Besparingsmelding! 39% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 39% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 79 US$ per nacht.

Gratis annuleren tot 02/08
95 US$
1 augustus 2015 beoordeeld

Voor wat we betaalde vond ik het verblijf matig. De kamer was niet helemaal schoon (hondenharen?), het hotel was oud en donker en de douche vertoonde de nodige gebreken. Wel erg behulpzaam personeel en een goed bed. In diverse vergelijkbare steden een beter hotel voor een lagere of gelijke prijs gevonden.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
14 april 2015 beoordeeld

zeer goede prijs/kwaliteit verhouding / goede ontvangst / vlotte in- en uitcheck / ideaal gelegen aan de ring rond Laon / hotel is ideaal voor kort verblijf bij het bezoeken van de regio Laon en aan de regio rond Chemin des Dames

• Verbleef: april 2015, reisde alleen
28 maart 2015 beoordeeld

Mijn beoordeling is gebaseerd op een reeds jarenlange boeking bij dit Hotel en geen enkele redenen ziet om een ander Hotel in de omgeving van Laon te kiezen, voor mij ligt het heel centraal en alles duid op vriendelijkheid en zeer goede service. M.vr.Groeten. Robert. A. Manssen.

Kamertip: In het Bad zou de Douche beter functioneren indien er een bevestiging aan de muur zat op hoofdhoogte.
  • Verbleef: maart 2015, reisde voor zaken
Bedank Robert. A. M