29 juli 2016 beoordeeld

Het personeel mag wat vriendelijker zijn. Vooral de jonge dames, die het ontbijt moesten klaar zetten.
Het aanvullen van de benodigdheden bij het ontbijt kon veel beter. Er werd snel gezegd, het is op, op is op.

• Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
16 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Allang niet meer in een ibis hotel overnacht. Had er een bepaalde mening over.... Die moet ik bij stellen. Ik heb een prima nacht gehad ruim bed en zeer fijne douche. Ik zou hier zo weer komen. Geen enkel probleem.
Keurig netjes en verzorgd. Een lekker biertje bij de bar. Prima

Verbleef: januari 2016, reisde alleen
4 november 2014 beoordeeld

Het hotel is nog net acceptabel maar nu toch aan renovatie toe.
De prijs-kwaliteit verhouding is niet meer correct.
Meubilair lounge versleten
Kamer voldoet niet meer aan eisen, geen vrije stopcontacten, matig bed, hoofdkussens slecht.
Restaurant onaantrekkelijk

• Verbleef: oktober 2014, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
23 juli 2014 beoordeeld

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
7 juni 2014 beoordeeld

Het hotel is goed onderhouden, kamers zijn netjes en de medewerkers zijn goed. Het hotel is conform de IBIS standaard. De ligging van het hotel is net buiten Laon, op een commercieel park (met oa Carrefour om de hoek) en biedt goede uitvalswegen om de omgeving te verkennen. Je kunt in 40 minuten naar het historisch stadscentrum van Laon lopen, een aanrader om te doen.

• Verbleef: juni 2014, reisde met een partner