17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Les Chevaliers, is voor ons top. Een oud historisch pand als je binnenkomt denk je wat een troep, oude vloerbedekking etc. Maar als je uiteindelijk de gerenoveerde kamers ziet. Dat is door de eigenaar samen met zijn broer echt heel mooi gedaan. Kamer 12 een toren kamer geheel in stijl waar wij sliepen. We hebben een rondleiding gekregen van de eigenaar en welke mooie verrassingen er achter muren en behang vandaan kwam. Ontbijt is simpel maar ok voor Franse begrippen. Kortom een leuk hotel betaalbaar en een leuk stadje.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
11 augustus 2016 beoordeeld

Familiekamer was goed schoon met veel ruimte en een passende inrichting. Niet overdreven luxe, maar wel keurig en met smaak ingericht. Goede bedden en prima sanitair. Onlangs gerenoveerd. Historisch pand, met passende sfeer. Hoe meer trappen je opgaat hoe mooier het hotel wordt! We hadden vanuit onze kamer een prachtig uitzicht op de kathedraal. Beslist de moeite waard. Mooi stadje om te bezoeken, leuke winkels en goede restaurants. Oude staatjes met doorkijkjes en geweldig uitzicht over de omgeving. Wij hebben hier een nacht geslapen op onze terugreis vanuit Zuid-Frankrijk. Super vriendelijke ontvangst. Goede tips voor bezoek aan de stad. Gratis parkeren in de binnenstad, tegenover het politiebureau. Bij de receptie kregen we bij binnenkomst een folder van de historische binnenstad van Laon en de inloggegevens van de WIFI. Gratis WIFI op de kamer.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
24 juli 2015 beoordeeld

Hotel ligt in het centrum van Laon, vlakbij de kathedraal. Zeer vriendelijke, behulpzame ontvangst. Wij waren met de fiets en mochten die in het hotel achter de receptie plaatsen. Ontvangstruimte maakt een verouderde indruk en is aan vernieuwing toe. De kamers zijn recent gerenoveerd en best mooi. Het continentaal ontbijt (voor slechts 7 EUR) is meer dan voldoende.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
9 maart 2014 beoordeeld

vriendelijk onthaal - nodige info ivm de omgeving - eenvoudig maar lekker ontbijt -een nette kamer - goede douche - voor ons was alles er wat er aanwezig moet zijn op een hotel voor een nachtje te slapen in de familiekamer

• Verbleef: maart 2014, reisde met familie
6 juni 2013 beoordeeld

Wij kwamen op zaterdag 1 juni aan met twee motoren. Niets gereserveerd. De ontvangst was erg aangenaam en behulpzaam. Er werd een veilige parkeerplek voor de motoren geregeld en indien ik wenste kon er nog een afgesloten garage voor me geregeld worden. We werden gewezen op het middeleeuws festival van dat weekend en waar we moesten zijn. De kamer was niet geweldig en aan renovatie toe. Er werd al wat verbouwd, dus geinvesteerd in verbetering. Laon heeft een kleine binnenstad, maar zeker het bezoek voor een nacht waard. Een volgende keer zal ik zeker nog een keer bij dit hotel kijken.

Verbleef: juni 2013, reisde met een partner