Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.254)
Beoordelingen filteren
2.254 resultaten
Waardering van reizigers
1.370
628
147
77
32
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.370
628
147
77
32
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.254 beoordelingen
Beoordeeld op 17 augustus 2018 via mobiele applicatie

Hotel oogt zowel aan de buiten- als de binnenkant imposant en indrukwekkend. De look van het gerechtsgebouw is gebleven in de inkom. Prachtig met de zuilen en hier en daar felle kleuren. Eten à partager is lekker en speciaal, wel slechts voor 1 keer. Kamers zijn zeer mooi en modern. Leuke badkamer en stores en raam zijn electrisch te openen. Knap!

Datum van verblijf: augustus 2018
Bedank ginaenwim
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Virgine T, General Manager van Radisson Blu Hotel, Nantes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2018
Google-vertaling

Thanks for your feed-back and hope to see you again soon

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 augustus 2017

Wij waren er met 6 tijdens een weekend en hebben genoten van het mooi decor, in feite, het echt gebouw Justitiepaleis , totaal omgevormd tot hotel met restaurant. Goed gelegen, met publieke parking (goedkoop) onder het plein . Zeer vriendelijke onthaal aan de receptiebalie met veel uitleg over de omgeving . Enkele tips. Kamer origineel en alle comfort . De kamers op de derde verdieping hebben echter dakvensters die men niet kan verduisteren ! Ontbijtbuffet is zeer goed en ook vriendelijke personeel. Alleen ontbrak een uitgebreid eibuffertservice !!! Check out vlug en correct

Kamertip: bij voorkeur niet die op de derde verdieping
Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank wibvine
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Virgine T, General Manager van Radisson Blu Hotel, Nantes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2017
Google-vertaling

Thanks a lot to share your experience. Always a pleasure to read that our guests are satisfied. Hope to see you again in our pleasant city. Virginie Thevenet

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 juni 2017

Design hotel op prima locatie. Wij hadden een zeer rustige kamer op de bovenverdieping. Fijne bedden en goed sanitair. Personeel zeer netjes, vriendelijk en behulpzaam. Door de grootte van het hotel verblijf je er redelijk anoniem. Zeer uitgebreid en uitstekend ontbijtbuffet (daar is de prijs ook naar).

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Lewas1975
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Virgine T, General Manager van Radisson Blu Hotel, Nantes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2017
Google-vertaling

I would like to thank you for your response. Hope to see you again soon in our property. Best regards, Virginie Thevenet

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 april 2017 via mobiele applicatie

Ontbijt excellent. Alles in overvloed en constant aanvulling. Personeel zeer in de weer en attent. Alle producten van zeer goede kwaliteit. Het ontbrak aan niets. Ruime kamer en badkamer en ruim bed. Iets wat wel eens heel anders durft te zijn in vele Franse Hotels. Hygiëne onberispelijk. Het hotel zelf is een pareltje .

Datum van verblijf: april 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank 589christofh
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Virgine T, General Manager van Radisson Blu Hotel, Nantes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2017
Google-vertaling

Thank you very much for your feedback! Really happy to read that you've enjoyed your stay with us. Hope to see you again soon in Nantes!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 augustus 2016

Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu Hotels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Radisson B, General Manager van Radisson Blu Hotel, Nantes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2016

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Meer beoordelingen bekijken