Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (176)
Beoordelingen filteren
176 resultaten
Waardering van reizigers
91
52
21
8
4
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
91
52
21
8
4
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 176 beoordelingen
Beoordeeld op 7 december 2016

Hotel geschikt voor 'Pleasure en Business...
Goed gelegen, prima service en accomodatie , vriendelijk en behulpzaam personeel en een leuk ontbijt ( weliswaar in de kelderverdieping )
Voor herhalin vatbaar !

Datum van verblijf: maart 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank jandominiqued
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
D G, Directeur général van Hotel La Perouse Nantes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2016
Google-vertaling

Oh dear, I think you did enjoy your stay ! Thank you for your feedback, I am glad you liked our central position, our team and services, and our breakfast !!
See you soon !
Delphine Giroguy

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 september 2016

Dit zogenaamde "4-sterren"-hotel was een van de slechtste Accor-hotels waar ik ooit in verbleven heb. Ik ben Accor Gold Member en kan dus redelijk goed vergelijken met andere hotels van dezelfde groep. De kamer was zéér gehorig omdat de verouderde dakramen niet behoorlijk afgesloten konden worden. Het straatlawaai was niet te harden (tram en bus + dronken studenten tot lang na middernacht). Lawaaierige lift net naast de kamer. Keihard bed. Airco werkte niet. Ontbijt beneden alle peil voor die prijs. Wel goeie koffie!
Ondanks Accor Gold card, geen upgrade (wat niet per sé nodig is maar zeg dit er dan wel bij) of zelfs gratis welkomstdrankje. Kortom, een grote teleurstelling.

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank KarelJanBoel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
D G, Directeur général van Hotel La Perouse Nantes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2016
Google-vertaling

Dear Sir, Madam,
I realize how disappointed you have felt during your stay, I am deeply sorry reading your comments today. I understand our hotel was not what you expected, and you are right, we are not like any other hotel you may have come across.
I dearly hope our team was there to assist you with the air conditioning, as we can help in fixing the right temperature; we do offer welcome drinks, to all of our guests, 24hours a day, I am sorry if we did not make it clear to you,

Thank you for your time sharing your experience, this will be shared with my team as well,
Best regards,
D.Giroguy

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
3 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 mei 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
claudiemaudeux, Executive Assistant van Hotel La Perouse Nantes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 april 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
claudiemaudeux, Executive Assistant van Hotel La Perouse Nantes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken