Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (166)
Beoordelingen filteren
166 resultaten
Waardering van reizigers
86
49
21
7
3
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
86
49
21
7
3
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 166 beoordelingen
Beoordeeld op 26 september 2016

Dit zogenaamde "4-sterren"-hotel was een van de slechtste Accor-hotels waar ik ooit in verbleven heb. Ik ben Accor Gold Member en kan dus redelijk goed vergelijken met andere hotels van dezelfde groep. De kamer was zéér gehorig omdat de verouderde dakramen niet behoorlijk afgesloten konden worden. Het straatlawaai was niet te harden (tram en bus + dronken studenten tot lang na middernacht). Lawaaierige lift net naast de kamer. Keihard bed. Airco werkte niet. Ontbijt beneden alle peil voor die prijs. Wel goeie koffie!
Ondanks Accor Gold card, geen upgrade (wat niet per sé nodig is maar zeg dit er dan wel bij) of zelfs gratis welkomstdrankje. Kortom, een grote teleurstelling.

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank KarelJanBoel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
D G, Directeur général van Hotel La Perouse Nantes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2016
Google-vertaling

Dear Sir, Madam,
I realize how disappointed you have felt during your stay, I am deeply sorry reading your comments today. I understand our hotel was not what you expected, and you are right, we are not like any other hotel you may have come across.
I dearly hope our team was there to assist you with the air conditioning, as we can help in fixing the right temperature; we do offer welcome drinks, to all of our guests, 24hours a day, I am sorry if we did not make it clear to you,

Thank you for your time sharing your experience, this will be shared with my team as well,
Best regards,
D.Giroguy

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
claudiemaudeux, Executive Assistant van Hotel La Perouse Nantes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 dagen geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 oktober 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
D G, Assistante de Direction van Hotel La Perouse Nantes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 augustus 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
D G, Directeur général van Hotel La Perouse Nantes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken