Beoordeeld op 29 juli 2018

heel vriendelijk onthaal, op vraag een betere kamer gekregen, heel gunstig gelegen om de stad te verkennen, alles naar wens verlopen.
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Uitstekende service, een aanrader !

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Laurent S, Directeur général van Mercure Nantes Centre Grand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2018

Dear Linda,

A warm thank you for your comment following your stay at the Mercure Nantes Centre Grand Hôtel !
We are delighted to read that you enjoyed our facilities, location and staff.

We hope to have the pleasure to host you again.

Best regards,
Laurent STROZYK,
General Manager

Beoordeeld op 7 september 2017

Heel goed hotel met vlotte service maar moeilijk bereikbaar met de wagen.
Ruime kamers met een uitgebreid ontbijtbuffet en vriendelijk en attent personeel.
Bij inchecken wel een misverstand waarbij ik heb moeten aantonen dat alles op voorhand was betaald.
Gelukkig had ik nog de confirmatie van mijn reservering bij mij.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Laurent S, General Manager van Mercure Nantes Centre Grand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2017

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your experience on TripAdvisor after staying with us.

Your remarks have already been shared with the entire staff and we wish to apologize for the inconvenience, which shall not occur again.

We hope that your overall experience met your expectations and would be pleased to welcome you again at the Mercure Nantes Centre Grand Hotel.

Best Regards,
Laurent Strozyk
General Manager

Beoordeeld op 24 december 2016

Centraal en rustig gelegen hotel, zowel voor zakenreizen als privé!
Aangename ontvangst, gezellige bar en vrij rustige omgeving zonder verkeer zodat de nachtrust gegarandeerd is! Super bedden en nette badkamer! Een aanrader.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 24 november 2016

Dit hotel is op wandel afstand van het bruisend centrum van Nantes.
Goed uitgeruste kamers met confortable bedden.
Vriendelijk onthaal. Ze hebben Affligem aan de bar in 25 en 50 cl glazen.
Lekker ontbijt buffet.
Parking in de ondergrondse garage voor € 9/dag.

Kamertip: Standaard kamers zijn al goed
Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 16 oktober 2016 via mobiele applicatie

Met een grote groep in dit hotel verbleven. Goed vriendelijk personeel. Ontbijt zeer uitgebreid en goed. Receptie zeer behulpzaam bij printen van documenten. Lekker biet op de tap. Hotel ligt zeer centraal en meeste attracties zijn te voet te doen. Aanraders kasteel en winkelpassage

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde voor zaken