Beoordeeld op 30 juli 2017

Het hotel was goed gelegen voor uitstappen naar de stad.
Alleen spijtig dat in de periode van ons verblijf de tram onderbroken was aan Hotel Dieu en wa telkens moetsen overstappen.
Service en ontbijt was zeer goed.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 7 oktober 2016

De ligging en de kamers van dit hotel zijn prima. Goed schoon en van de meeste gemakken voorzien. Helaas slechts 12 uur in het hotel aanwezig geweest en niet lang genoeg gebleven voor het ontbijt. Service en de sfeer zijn OK.

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 augustus 2016 via mobiele applicatie

We verbleven hier 2 dagen !
Doordat we een speciale aanbieding hadden kregen we gratis ontbijt ! Dit was heel royaal en super !!!!
De kamer was compact 2 volwassene en 1 kind , maar zeker in orde . Vriendelijk personeel . Kort bij centrum , te voet alles goed bereikbaar , maar ook tram stopt voor de deur .

Datum van verblijf: augustus 2016
novotelborddeloire, Front Office Manager van Novotel Nantes Centre Bord de Loire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2016

Bonjour, nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laissé votre avis et sommes ravis que votre séjour se soit bien déroulé

Beoordeeld op 5 augustus 2016

Novotel Nantes Centre Bord de Loire ligt in een zeer ongezellige buurt en is zelf hard aan renovatie toe. Zowel van binnen als van buiten heeft het hotel een armoedige uitstraling. Aan de receptie kregen we bij het inchecken een kamersleutel die bij een kamer bleek te horen die bezet was door andere gasten. Toen we de kamer binnengingen en de openstaande koffers zagen, schrokken we erg. Ook de bewoners van de kamer zijn waarschijnlijk erg geschrokken. Terug bij de receptie reageerde de receptionist erg laconiek.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 25 januari 2016

Prima gelegen aan de oevers van de Loire aan de overkant van hospitaal Dieu, op 10mins wandelen van centrum. Voldeed 100% aan de verwachtingen. Ook pluim voor de erg vlotte en charmante reservering aan een strakke prijs! Wij verbleven hier 1 vrijdagnacht, dus op zich erg rustig op zaterdag ochtend voor een uitgebreid ontbijt. Geen pakken zakenmensen, geen bussen toeristen, enkel wij en nog 1 ander tafeltje. Ook erg interessant is de GRATIS parking tijdens het weekend. Aanrader

Datum van verblijf: januari 2016