Beoordeeld op 29 juli 2014

Wij verbleven hier één nacht op onze terugreis naar België. Gemakkelijk te vinden in een buitenwijk van Le Mans. Zoals overal in Frankrijk zijn de kamers eerder aan de kleine kant. Het hotel is zeer mooi gerenoveerd. Overal is airco.
Het ontbijt met verschillende verse broodjes was zijn prijs echt wel waard! Wij hebben niet in het restaurant gegeten, de beperkte menukaart en het restaurant leek ons minder aanlokkelijk.
Omdat wij een zeer vlotte rit achter de rug hadden, zijn wij vroeg in het hotel aangekomen. Dat stelde ons in de mogelijkheid om in het centrum van Le Mans het diner te nemen. Echt aan te bevelen!

Kamertip: Voor families met kinderen zijn kamers met verbindingsdeur mogelijk
Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 15 november 2013

Plus: Het hotel heeft ruime parkeermogelijkheid, het personeel is vriendelijk en spreekt gewoonlijk redelijk Engels en het eten is goed.
Min: de kamers zijn erg klein, ik had een rokerskamer gereserveerd maar alle 4 rokerskamers waren al verhuurd, dat had ik liever eerder geweten en de prijs van het ontbijt (14 euro per persoon) vind ik veel te hoog.

Datum van verblijf: november 2013
Beoordeeld op 19 mei 2013

Vrij kleine kamers. Erg schoon en netjes. Vriendelijk personeel. Een heerlijk ontbijt. Gezellige inrichting. Een leuke bar. Dicht in de buurt van het circuit dus erg handig als je de motor races wilt bezoeken.

Datum van verblijf: mei 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 25 februari 2013

Slaapplaatsen vielen erg tegen, eerste nacht doorgebracht naast een ronkende airco en daarna nog wel gewisseld van kamer na 1 nacht, maar hier ook geen goede nacht doorgebracht. Op beide kamers sliepen de bedden niet lekker.

Datum van verblijf: februari 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken