“gezellig”

Geclassificeerd als nr. 13 van 179 Restaurants in Honfleur
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 juni 2018 beoordeeld

aangenaam terras gezellig vertoeven prijs kwaliteit zeer goed vriendelijke bediening camping niet ver van dat mooi stad kom zeker terug

Laurent C, Propriétaire van Le cafe de Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2018

Many thanks for your comment
Laurent

15 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fijn restaurant waar je goed kan eten! Geen hoogstandje maar gewoon goed. Prijs-kwaliteit is super. Bediening is vriendelijk en correct.

30 april 2018 beoordeeld

Na wat tegenvallende ervaringen in Etretat, waar je vrijwel nergens plaats kan nemen wegens slechte beoordelingen, waren wij positief verrast door deze lunch! Honfleur is nog een stuk toeristischer dan Etretat, dus wij hadden ook slechte restaurants verwacht, maar hadden hier een goede ervaring. Burger en mosselen waren allebei erg lekker. Inderdaad veel kaas op de burger, maar dat is ook heerlijk... Hiernaast erg vriendelijk personeel dat goed meedacht en snelle service, zodat we snel weer door het schattige dorpje rondliepen. Verwacht typische Franse gerechten.

Een TripAdvisor-lid
8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier lunch gegeten. We kozen enkel voor een hoofdgerecht. Als je de mosselen in België gewoon bent zijn de mosselen in frankrijk altijd een teleurstellig wegens super klein. Hier waren ze ook nog eens weinig gekruid.

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende ervaring bij Café de Paris. Gastvrije eigenaar/ober, ontvangst en bediening was zeer gastvrij. De kipburger en kalkoenfilet waren erg lekker, met name de kalkoenfilet was van zeer goede kwaliteit. De huisgemaakte frietjes waren erg lekker.
Het interieur was fris en had een leuke uitstraling, de openslaande deuren over de hele breedte van het pand zorgden voor leuk uitzicht.
Al met al beslist een aanrader!

Reizigers die Le cafe de Paris bekeken, bekeken ook

La Riviere-Saint-Sauveur, Honfleur

In Le cafe de Paris geweest? Deel je ervaringen!