“Goed restaurant!”

Geclassificeerd als nr. 16 van 181 Restaurants in Honfleur
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
15 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fijn restaurant waar je goed kan eten! Geen hoogstandje maar gewoon goed. Prijs-kwaliteit is super. Bediening is vriendelijk en correct.

30 april 2018 beoordeeld

Na wat tegenvallende ervaringen in Etretat, waar je vrijwel nergens plaats kan nemen wegens slechte beoordelingen, waren wij positief verrast door deze lunch! Honfleur is nog een stuk toeristischer dan Etretat, dus wij hadden ook slechte restaurants verwacht, maar hadden hier een goede ervaring. Burger en mosselen waren allebei erg lekker. Inderdaad veel kaas op de burger, maar dat is ook heerlijk... Hiernaast erg vriendelijk personeel dat goed meedacht en snelle service, zodat we snel weer door het schattige dorpje rondliepen. Verwacht typische Franse gerechten.

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier lunch gegeten. We kozen enkel voor een hoofdgerecht. Als je de mosselen in België gewoon bent zijn de mosselen in frankrijk altijd een teleurstellig wegens super klein. Hier waren ze ook nog eens weinig gekruid.

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende ervaring bij Café de Paris. Gastvrije eigenaar/ober, ontvangst en bediening was zeer gastvrij. De kipburger en kalkoenfilet waren erg lekker, met name de kalkoenfilet was van zeer goede kwaliteit. De huisgemaakte frietjes waren erg lekker.
Het interieur was fris en had een leuke uitstraling, de openslaande deuren over de hele breedte van het pand zorgden voor leuk uitzicht.
Al met al beslist een aanrader!

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van de recensies namen wij plaats binnen in het restaurant. We hadden allebei zin in een burger maar deze vonden we te simpel en teveel kaas. Frietjes verder wel lekker. We hadden meer verwacht, ook voor deze prijs.

Laurent C, Propriétaire van Le cafe de Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2017

Moi pas comprendre même avec traduction ???
Désolé mais votre avis ne nous sert à rien puisqu'il est indéchiffrable

Reizigers die Le cafe de Paris bekeken, bekeken ook

Honfleur, Calvados
La Riviere-Saint-Sauveur, Honfleur

In Le cafe de Paris geweest? Deel je ervaringen!