“Ok, maar niets speciaal”
Beoordeling van Le cafe de Paris

Le cafe de Paris
Geclassificeerd als nr. 14 van 178 Restaurants in Honfleur
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Een TripAdvisor-lid
8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier lunch gegeten. We kozen enkel voor een hoofdgerecht. Als je de mosselen in België gewoon bent zijn de mosselen in frankrijk altijd een teleurstellig wegens super klein. Hier waren ze ook nog eens weinig gekruid.

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende ervaring bij Café de Paris. Gastvrije eigenaar/ober, ontvangst en bediening was zeer gastvrij. De kipburger en kalkoenfilet waren erg lekker, met name de kalkoenfilet was van zeer goede kwaliteit. De huisgemaakte frietjes waren erg lekker.
Het interieur was fris en had een leuke uitstraling, de openslaande deuren over de hele breedte van het pand zorgden voor leuk uitzicht.
Al met al beslist een aanrader!

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van de recensies namen wij plaats binnen in het restaurant. We hadden allebei zin in een burger maar deze vonden we te simpel en teveel kaas. Frietjes verder wel lekker. We hadden meer verwacht, ook voor deze prijs.

Laurent C, Propriétaire van Le cafe de Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2017

Moi pas comprendre même avec traduction ???
Désolé mais votre avis ne nous sert à rien puisqu'il est indéchiffrable

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet gelegen tussen de lange rij van restaurants in de haven maar wel nog steeds een goede locatie. Het eten was zeer lekker. Onze gerechten (kippenburger en entrecote) werden geserveerd met verse frietjes! Een aanrader.

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangezien de beoordelingen hadden wij best hoge verwachtingen, maar het viel een beetje tegen! Op de burger zat zoveel kaas dat het de burger een beetje overnam en de steak was niet mals. Dessert was wel erg goed en zeker een mooie locatie met goed uitzicht!

Reizigers die Le cafe de Paris bekeken, bekeken ook

La Riviere-Saint-Sauveur, Honfleur

In Le cafe de Paris geweest? Deel je ervaringen!